۱۲ خرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۲۵

وزیر میراث فرهنگی:

تبریز هویت ایران است

تبریز هویت ایران است

تبریز- وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: تبریز هویت و شناسنامه و امید وحدت و انسجام ملی است و موزه مکتب تبریز هم محل نمایش چنین وحدتی است.

به گزارش خبرنگار مهر، عزت الله ضرغامی ظهر امروز در حاشیه افتتاح موزه مکتب هنر تبریز در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: در حال حاضر موزه‌های کشور ظرفیت و امکانات خوبی برای نمایش دارند ولی هنوز با آن موقعیتی که بتوانیم تمام ارزش‌ها را نشان دهیم فاصله داریم.

وی ضمن اشاره به اینکه نسخه‌های اصلی موزه مکتب هنر به تبریز انتقال داده می‌شود ادامه داد: تبریز هویت و شناسنامه و امید وحدت و انسجام ملی است و موزه هم محل نمایش چنین وحدتی است.

وزیر میراث فرهنگی افزود: موزه مکتب هنر تبریز کار ارزشمندی است که توسط تبریزی‌ها در یکی از خانه‌های تاریخی این شهر پس از تملک و مرمت امروز راه اندازی شد.

ضرغامی گفت: آثار خوبی در این موزه به نمایش گذاشته شده هر چند که نسخه‌های اصلی نیستند ولی تلاش خواهیم کرد و در اینجا قول می‌دهم که نسخه‌های اصلی را به تبریز انتقال دهیم تا علاقمندان بتوانند با آثار اصیل آشنا شوند.

وی بیان کرد: معتقدم حرف‌های که باید جوانان را بشنوند می‌توان از محل همین موزه‌ها به آنها انتقال داد و خیلی از حرف‌ها در موزه‌ها بهتر شنیده می‌شوند.

کد خبر 5505414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha