۱۳ خرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۰۶

رییسی در آبادان:

مدام به خوزستان سفر می کنم/ نمی‌گذاریم حادثه متروپل دیگر تکرارشود

مدام به خوزستان سفر می کنم/ نمی‌گذاریم حادثه متروپل دیگر تکرارشود

آبادان - رئیس جمهور گفت: تا حل مشکلات خوزستان مدام به این استان سفر خواهم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید ابراهیم رئیسی صبح امروز در جلسه مدیریت بحران حادثه متروپل آبادان با اشاره به بازدید از ساختمان متروپل و گلایه و انتقاد مردم از روابط ناسالم در ساخت این ساختمان و فسادهای صورت گرفته در این مسیر اظهار کرد: به موازات اقدامات فنی و میدانی، باید به سرعت عملیات آواربرداری انجام شود.

وی با بیان اینکه امیدوارم رسیدگی به روابط ناسالم و فسادهای منجر به حادثه متروپل با همان سرعت رسیدگی‌های میدانی به این حادثه پیگیری شود، تصریح کرد: خاطیان بدانند که گذر زمان آنها را از مسئولیت و پاسخگویی مبرا نخواهد کر

رئیس جمهور با بیان اینکه با کسانی که برای سودجویی بیشتر و با سوداگری و روابط ناسالم و مفسدانه چنین حوادثی را رقم می‌زنند باید برخورد عبرت‌آموزی صورت گیرد، ببان کرد: خاطیان بدانند که گذر زمان آنها را از مسئولیت و پاسخگویی مبرا نخواهد کرد.

رئیسی با بیان اینکه این چهارمین حضور من در استان خوزستان است و حضور در اقصی نقاط کشور تا زمانی که مشکلات مردم حل شود ادامه خواهد داشت، اضافه کرد: مصوبات سفرهای گذشته به خوزستان همچون ماه‌های گذشته با جدیت تا زمان تحقق نتیجه پیگیری خواهد شد.

وی با بیان اینکه این وضعیت حق مردم این خطه نیست، تصریح کرد: تا روزی که مشکلات آبادان حل شود مدام به خوزستان سفر خواهم کرد و نمی‌گذاریم دیگر چنین اتفاقاتی تکرار شود. حادثه متروپل آبادان باید عبرتی شود برای سوء‌استفاده کنندگان.

کد خبر 5505951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha