۱۳ خرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۱۳

امام جمعه ایذه:

مسئولان آب و برق باید ۲۴ ساعته خدمت رسانی کنند

مسئولان آب و برق باید ۲۴ ساعته خدمت رسانی کنند

ایذه- امام جمعه ایذه گفت: مسئولان آب و برق در این چند ماهی که هوا گرم است باید ۲۴ ساعته خدمات رسانی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید میثم موسوی ظهر امروز جمعه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تبریک دهه کرامت بیان کرد: مسئولان اصلی مذاکره کننده در برجام بدون مطالعه در این اجلاس شرکت کردند.

وی به میز خدمت این هفته اشاره کرد و گفت: حضور مدیرکل تأمین اجتماعی خوزستان باید مثمر ثمر باشد همانطور که تأمین اجتماعی پس از انقلاب به قشر متوسط به پایین خدمات خوبی را ارائه داد و این امر در چند سال اخیر از جهات مختلف به مردم کمک‌های شایانی کرده است.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه در ایام تابستان قرار داریم و باید در آب و برق صرفه‌جویی کنیم، اظهار کرد: اگر در اوج مصرف برق (پیک مصرف) هر خانه‌ای یک لامپ را خاموش کند، مشکلی برای تأمین برق نخواهیم داشت.

امام جمعه ایذه تاکید کرد: مسئولان آب و برق در این چند ماهی که هوا گرم است باید ۲۴ ساعته خدمات رسانی کنند؛ این چند ماه خیلی مهم است و باید هر لحظه حاضر باشند و به مردم خدمات بدهند.

وی با تسلیت مجدد حادثه دردناک آبادان، عنوان کرد: باید این موضوع برای مسئولان امر درس عبرتی باشد و ایمنی ساختمان‌های بلند، بازارچه‌ها و امکانی را که شلوغ هستند و عموم مردم در آن مناطق تردد دارند، بررسی کنند و اجازه ندهند همچنین اتفاقاتی رخ دهد.

کد خبر 5506085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha