۱۳ خرداد ۱۴۰۱، ۱۸:۵۷

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم خبر داد؛

بهسازی ۲ باب مسجد بین راهی در کیلومتر ۴۵ آزاد راه قم – تهران

 بهسازی ۲ باب مسجد بین راهی در کیلومتر ۴۵ آزاد راه قم – تهران

قم-مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم از بهسازی ۲ باب مسجد بین راهی در کیلومتر ۴۵ آزاد راه قم – تهران با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین زنجیرانی فراهانی بعدازظهر جمعه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن ایام سالگرد امام راحل به منظور ارائه خدمات رفاهی و بهداشتی بهسازی دو باب مسجد بین راهی در کیلومتر ۴۵ آزاد راه قم – تهران در دستور کار قرار گرفت.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم ادامه داد: به منظور بهسازی ۲ مسجد بین راهی الجهاد و الاجتهاد ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تخصیص یافته است.

وی اضافه کرد: در راستای اجرای این طرح تعداد چشمه‌های بهداشتی و روشویی‌ها ۴ برابر شد و محل مجزا برای وضو و شستشوی ظروف در بیرون از مسجد در نظر گرفته شد.

وی عنوان داشت: مرمت و رنگ آمیزی سقف سرویس مسجد الجهاد و رنگ آمیزی سالن ورودی و محوطه سازی مسجد الاجتهاد از جمله اقدامات عمرانی صورت گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم بیان داشت: مساجد الجهاد و الاجتهاد به طور موقت و جهت ایام سالگرد ارتحال امام راحل راه اندازی می‌شوند و پس از اتمام مراسم، نسبت به ادامه و تکمیل طرح اقدام خواهد شد.

فراهانی با اشاره به تجهیز ۷ راهدارخانه در سطح راه‌های استان قم جهت ارائه خدمات رفاهی، بهداشتی افزود: ۲۰ اکیپ ثابت و سیار راهداری و حمل و نقل در قالب ۸۰ نفر عوامل اجرایی و ۶۰ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری، طی ایام سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در طول راه‌ها و مراکز ارائه خدمات مستقر و ضمن تأمین ایمنی راه‌ها بر نحوه ارائه خدمات نظارت خواهند داشت.

کد خبر 5506240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha