۱۵ خرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۰۹

نماینده مردم نهاوند در مجلس:

مقام معظم رهبری راه امام راحل را باقدرت و عزت تداوم بخشید

مقام معظم رهبری راه امام راحل را باقدرت و عزت تداوم بخشید

همدان- نماینده مردم نهاوند در مجلس گفت: علی‌رغم همه دشمنی‌های داخلی و خارجی، انقلاب اسلامی بعد از ارتحال امام با هدایت‌های مقام معظم رهبری باقدرت و عزت به مسیر پرافتخار خود ادامه می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا شهبازی یکشنبه ضمن تسلیت ایام جانسوز رحلت امام خمینی (ره) و گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد، گفت: امام راحل بنیان‌گذار انقلابی مردمی و عظیم در عالم بود و مردم در این انقلاب جایگاه بی‌بدیل و مهمی دارند و حضرت امام از این جایگاه به‌عنوان ولی‌نعمت یاد کردند.

وی اظهار کرد: مردم ولی‌نعمت همه مسئولان هستند و امام خطاب به مسئولان فرمودند خود را خادم مردم بدانید و این پیش خدا ثوابش بیشتر از این است که خودتان را رئیس بنامید.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: امام شخصیتی جامع و جهانی داشت و در مقابل هیچ قدرتی ترس نداشت و فقط برای خدا تلاش می‌کرد و مسیر و راه روشنی را بر روی همه ما ایجاد کرد و ما نیز وظیفه‌داریم درراه آرمان‌های امام و انقلاب حرکت کنیم.

وی با اشاره به سالروز انتخاب تاریخی مجلس خبرگان در انتخاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به‌عنوان رهبر انقلاب، افزود: الحق مجلس خبرگان بهترین و شایسته‌ترین شخص را برای رهبری نظام برگزید و فردی را انتخاب کرد که مؤمن، شجاع و دارای وسعت نظر است.

شهبازی اا دامه داد: علی‌رغم همه دشمنی‌های داخلی و خارجی با هدایت‌های مقام معظم رهبری، انقلاب اسلامی باقدرت و عزت به مسیر پرافتخار خود ادامه می‌دهد.

وی گفت: باید اذعان کنیم که اگر همه مسئولان در سه دهه گذشته مجری واقعی رهنمودها و فرمایشات مقام معظم رهبری بودند ما مشکلاتی که در حال حاضر به‌خصوص در بخش اقتصادی داریم به‌مراتب کمتر بود.

شهبازی با اشاره به بیانات اخیر و همین‌طور ابتدای سال رهبر انقلاب، بیان کرد: مهم‌ترین مسئله در راستای بهبود معیشت مردم بحث تولید است که امیدواریم همه مسئولان توفیق عمل به فرمایشات رهبری انقلاب را داشته باشند و در این جهت عمل کنیم.

نماینده مردم نهاوند در مجلس افزود: بحث تولید در سال‌های اخیر توسط رهبر انقلاب تأکید شده و امیدواریم بتوانیم در این راستا حرکت کنیم و مشکلات را کمتر کنیم.

کد خبر 5506948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha