۱۶ خرداد ۱۴۰۱، ۱۸:۲۶

رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان:

مرکز جامع آموزش و مشاوره خانواده سمنان راه اندازی می شود

مرکز جامع آموزش و مشاوره خانواده سمنان راه اندازی می شود

سمنان- رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان با بیان اینکه مرکز جامع آموزش و مشاوره خانواده سمنان راه اندازی می‌شود، گفت: کاهش مشکلات و آسیب‌های اجتماعی هدف این طرح است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی منصفی راد بعد از ظهر دوشنبه در دیدار با مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سمنان به میزبانی جهاد دانشگاهی سمنان با بیان اینکه مرکز جامع آموزش و مشاوره خانواده سمنان راه اندازی می‌شود، ابراز کرد: مشاوره‌های لازم قبل از ازدواج، حین ازدواج و بعد از ازدواج اولویت این مرکز خواهد بود.

وی با بیان اینکه طرح راه اندازی این مرکز ارائه شده است، افزود: امیدواریم به زودی شاهد راه اندازی این مرکز در استان سمنان برای ارائه خدمات باشیم.

کاهش طلاق در جامعه

رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان با بیان اینکه این مرکز همچنین در ارتباط با آسیب‌هایی مانند طلاق نیز خدمت رسانی خواهد کرد، گفت: ارائه مشاوره قبل و حین طلاق نیز در زمره اقدامات این مرکز خواهد بود.

منصفی راد با بیان اینکه کاهش مشکلات و آسیب‌های اجتماعی هدف این طرح است، بیان کرد: طلاق در استان‌هایی که پایلوت اجرای این مرکز بوده‌اند شاهد کاهش سه الی هفت درصدی طلاق بعد از دریافت مشاوره‌های پیش از این رویداد بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه در مرکز جهاد دانشگاهی برای ناباروری نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است، گفت: در کنار این مرکز، مقوله کلینیک دیابت نیز در سمنان برنامه‌ریزی شده است.

کد خبر 5507934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha