۱۶ خرداد ۱۴۰۱، ۱۹:۰۳

رئیس مرکز اورژانس بابل:

۴۸۷ ماموریت پزشکی تعطیلات گذشته در بابل انجام شد

 ۴۸۷ ماموریت پزشکی تعطیلات گذشته در بابل انجام شد

بابل - رئیس مرکز اورژانس بابل از انجام ۴۸۷ ماموریت طی تعطیلات گذشته خبر داد و گفت: از این میزان ۳۳۲ ماموریت جاده ای بود.

ابوالقاسم لعلی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد عملکرد اورژانس بابل طی پنج روز گذشته اظهار داشت: اورژانس بابل در مجموع ۴۷۸ مأموریت انجام داد که ۱۴۶ مأموریت آن شهری و ۳۳۲ مأموریت جاده‌ای بوده است.

وی بیان داشت: از این تعداد ماموریت‌هایی که سازمان اورژانس بابل انجام داده است ۲۵۰ بیمار یا مصدوم را به بیمارستان‌های شهرستان بابل منتقل کردند و میانگین زمان حضور بربالین بیمار یا مصدومان در اردیبهشت ماه برای مأموریت‌های شهری هشت دقیقه و برای مأموریت‌های جاده‌ای ۱۵ دقیقه بوده است.

وی افزود: در این ۵ روز سازمان اورژانس بابل ۱۳۶ مأموریت تصادفی انجام داده و از این تعداد مأموریت تصادفی ۲۴ تصادفی شهری و۱۱۲ تصادفی جاده‌ای بوده است.

رئیس اورژانس بابل اطهار داشت: بعد از مأموریت‌های تصادفی که رتبه یک مأموریت‌های سازمان اورژانس پیش بیمارستانی بابل در ۵ روز گذشته بود و مأموریت‌های قلبی با ۲۴ مورد و مأموریت‌های تنفسی با ۹مورد و مأموریت مسمومیت با هشت مورد بوده است.

لعلی گفت: طی پنج روز گذشته هزار و ۵۲۹ بار تلفن‌های اورژانس ۱۱۵ به صدا درآمد که از این تعداد متأسفانه ۳۹ مورد مزاحمت بوده است.

کد خبر 5507967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha