۱۷ خرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۱۶

فرمانده انتظامی شهرستان مرزی بیله سوار مغان منصوب شد

فرمانده انتظامی شهرستان مرزی بیله سوار مغان منصوب شد

بیله سوار- فرمانده انتظامی شهرستان مرزی بیله سوار مغان با حضور امام جمعه شهرستان بیله سوارمغان، فرمانده انتظامی استان اردبیل، فرماندار بیله سوار و جمعی از مسئولین تودیع و معارفه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار هوشنگ حسینی ظهر سه شنبه در آئین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان بیله‌سوار اظهار کرد: اردبیل به دلیل وجود نیروهای مؤمن و انقلابی و فرهنگ عاشورایی اهالی استان یکی از امن‌ترین استان‌های کشور است و بر اساس ارزیابی‌ها، فرماندهی انتظامی استان رتبه خیلی خوب را کسب کرده است.

وی امنیت حاکم بر استان اردبیل را پایدار و با ثبات توصیف کرد و افزود: اعتماد عمومی به پلیس و برخورداری از پشتوانه مردمی سرمایه ارزشمند اجتماعی است که پلیس اردبیل با برخورداری از اعتماد عمومی و جلب مشارکت اجتماعی توانسته گام‌های مهم و مثبتی در ارتقا امنیت اجتماعی و افزایش احساس آرامش عمومی بردارد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: اردبیل یکی از استان‌های امن کشور بوده و میزان وقوع انواع جرایم در آن پایین‌تر از دیگر مناطق است.

سردار حسینی افزود: در حوزه نزاع دسته‌جمعی و درگیری وضعیت استان مطلوب بوده و در سال‌های اخیر ۵۰ درصد کاهش یافته است و همچنین نیروی انتظامی استان اردبیل در سه سال اخیر بیش از ۲۰ تشویق در سطح ملی شده کسب کرده است.

وی همچنین از افزایش ۱۵ تا ۱۰ درصدی مواد مخدر در استان خبر داد و گفت: تأمین امنیت وظیفه نیروی انتظامی بوده و مأموریت عملیاتی روزانه این سازمان ۹۰۰ مورد در روز است.

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: با نظرسنجی‌های عمومی در بین آحاد مردم، نیروی انتظامی استان در مؤلفه‌های میزان اعتماد، وجدان کاری، وظیفه‌شناسی، حسن عملکرد و پاسخگویی به نیازهای مردم، کیفیت خدمات‌رسانی و دگرخواهی رتبه نخست در کسب رضایت‌مندی مردم را کسب کرده و این نشان می‌دهد که نیروی انتظامی از طریق رویکرد توسعه اجتماعی به پلیس جامعه محور تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم با قدردانی از سرهنگ همت اللهیاری، سرهنگ فیروز محمودی به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان بیله‌سوار منصوب شد.

کد خبر 5508484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha