تهدیدات توخالی فرمانده ارتش رژیم صهیونیستی علیه حزب‌الله

تهدیدات توخالی فرمانده ارتش رژیم صهیونیستی علیه حزب‌الله

فرمانده جبهه شمالی ارتش رژیم صهیونیستی در سخنانی ضمن طرح تهدیداتی توخالی، اذعان کرد که حزب‌الله لبنان در تلاش است تا چالش هایی را بر این رژیم تحمیل کند که بسیار ترسناک هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، ژنرال برعام فرمانده جبهه شمالی ارتش رژیم صهیونیستی در سالروز جنگ ۳۳ روزه در گفتگو با رادیو رژیم صهیونیستی بدون اشاره به پیروزی حزب‌الله لبنان در این جنگ، مدعی شد: ثبات امنیتی که در جبهه شمالی پس از این جنگ به وجود آمده، بهترین شاخص برای ایجاد قدرت بازدارندگی است.

وی ادعا کرد که ارتش رژیم صهیونیستی حرکت نیروهای حزب‌الله را در حصار مرزی زیر نظر دارد و آن‌ها در نهایت بهای آن را پرداخت خواهند کرد.

فرمانده جبهه شمالی ارتش رژیم صهیونیستی بدون اشاره به هراس تل‌آویو از موشک‌های حزب‌الله و توانمندی‌های روز افزون آن و نیز شکست صهیونیست‌ها در جنگ ۳۳ روزه تاکید کرد که این ارتش به عملیات‌های خود در سوریه و لبنان ادامه خواهد داد، چه از طریق تأمین امنیت روزانه و چه از طریق استراتژی جنگ پنهان بین جنگ‌ها!

ژنرال برعام با نادیده گرفتن شکست اقتدار پوشالی رژیم صهیونیستی در جنگ ۳۳ روزه علیه لبنان، در آستانه سالروز آغاز این جنگ همچنین تهدید کرد که در جنگ بعدی، ارتش رژیم صهیونیستی تمام زیرساخت‌های خط تماس نظامی با لبنان را نابود می‌کند و نخواهد گذاشت سنگ رو سنگ بند شود.

این ژنرال صهیونیست در حالی ادعا می‌کند که در جنگ بعدی کلیه زیرساخت‌های مقاومت را نابود می‌کند که حتی در سال ۲۰۰۶ نیز نتوانست، به این هدف به طور کامل دست یابد. نابودی زیر ساخت‌های مقاومت یکی از اهداف اعلامی جنگ ۳۳ روزه بود. بر همین اساس بانک وسیعی از اهداف مانند مراکز آموزشی، فرهنگی و اقتصادی حزب الله لبنان برای حملات جنگنده‌های صهیونیستی تعریف شده بود. هر چند صهیونیست‌ها پس از حدود یک هفته از جنگ، مراکز غیر وابسته به حزب الله را هم در اهداف جنگنده‌های خود قرار دادند.

استمرار جنگ نشان داد که اسرائیل پیش از شروع جنگ، جنگ اطلاعاتی را باخته است. هر چند خسارات سنگینی به مراکز مختلف حزب الله وارد شد اما کمترین آسیب به حوزه رهبری سیاسی و فرماندهان نظامی حزب الله وارد شد. توان موشکی حزب الله حتی در سال ۲۰۰۶، قدرت خود را بر متجاوزین تحمیل کرد. رزمندگان حزب الله هم با تاکتیک‌های مختلف نظامی نیروهای عمل کننده صهیونیستی را به کمینگاه خود کشانده و خسارات سنگینی بر آنها وارد کردند.

به اعتقاد تحلیلگران سیاسی و نظامی، جنگ ۳۳ روزه در سال ۲۰۰۶ میان رژیم صهیونیستی و لبنان را باید نقطه عطفی در معادله درگیری با این رژیم دانست. این جنگ از ۱۲ جولای شروع شد و تا ۱۴ اگوست ادامه یافت.

تهدید این فرمانده صهیونیست علیه حزب‌الله لبنان درحالی مطرح می‌شود که خود صهیونیست‌ها بارها اعتراف کرده‌اند جبهه داخلی رژیم صهیونیستی، برای جنگی که می‌تواند به موجودیت این رژیم پایان دهد، آمادگی ندارد و موشک‌های نقطه زن حزب‌الله، تهدیدی است که بعد از جنگ ۳۳ روزه به بزرگترین دغدغه امنیتی رژیم صهیونیستی تبدیل شده است.

کد خبر 5509592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha