۱۹ خرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۲۰

وزیر جهاد کشاورزی:

سد باباحیدر امسال به بهره برداری می رسد

سد باباحیدر امسال به بهره برداری می رسد

فارسان- وزیر جهاد کشاورزی، با بیان اینکه سد باباحیدر ۱۴ سال گذشته کلید خورده است، گفت: این طرح امسال به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، سید جوادی ساداتی نژاد پیش از ظهر پنج شنبه، در حاشیه بازدید از بیمارستان سیدالشهدای فارسان در جمع خبرنگاران بیان اینکه چهارمحال و بختیاری یکی از قطب‌های تأمین امنیت غذایی کشور است، اظهار کرد: دو هزار میلیارد تومان اعتبار برای توسعه بخش کشاورزی و دامداری این استان اختصاص خواهد یافت.

وی چهارمحال و بختیاری را آزمایشگاه طبیعی آبخیزداری کشور دانست و عنوان کرد: اعتبار در نظر گرفته شده برای بخش کشاورزی و دامداری چهارمحال و بختیاری بیشتر از سایر استان‌ها می‌باشد.

وزیر جهاد کشاورزی، با بیان اینکه سد باباحیدر ۱۴ سال گذشته کلید خورده است، تصریح کرد: برای تکمیل این طرح ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

ساداتی نژاد از بهره برداری سد بابا حیدر تا پایان امسال خبر داد و افزود: تکمیل این طرح مشکل آب شرب شهرستان فارسان را رفع خواهد کرد.

وی ادامه داد: با تکمیل و راه اندازی بیمارستان سیدالشهدای فارسان مردم این شهرستان و عشایر از خدمات درمانی مناسب بهره مند خواهند شد.

کد خبر 5510167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha