۱۹ خرداد ۱۴۰۱، ۲۳:۵۲

رئیس جمهور:

حل مسئله آب با مدیریت درست و عادلانه امکان پذیر است

حل مسئله آب با مدیریت درست و عادلانه امکان پذیر است

شهرکرد- رئیس جمهور با بیان اینکه آب شرب بر صنعت مقدم است، گفت: مسئله آب با مدیریت درست و عادلانه قابل حل است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله ابراهیم رئیسی شامگاه پنجشنبه در پایان سفر خود به چهارمحال و بختیاری در نشست خبری با اصحاب رسانه این استان، اظهار کرد: خداوند نعمت‌های زیادی در حوزه‌های مختلف به این استان داده است که این مهم ظرفیت بزرگی در حوزه گردشگری، آب و کشاورزی است.

وی با بیان اینکه فعال کردن بخش گردشگری در چهارمحال و بختیاری می‌تواند در حوزه اشتغال استان تأثیر بسزایی داشته باشد، مطرح کرد: سرمایه گذار در این حوزه باید جذب شود.

رئیس جمهور با اشاره به ضرورت توسعه راه‌های مواصلاتی و زیرساخت‌ها در چهارمحال و بختیاری، عنوان کرد: این مسئله موجب افزایش حضور گردشگران به این استان خواهد شد.

رئیسی با بیان اینکه فعال شدن و توسعه برخی کارخانه‌ها در چهارمحال و بختیاری اشتغال زایی خوبی به همراه خواهد داشت، مطرح کرد: این مهم می‌تواند مقابل واردات بی رویه برخی محصولات را بگیرد.

وی با بیان اینکه کشتارگاه جونقان تنها با ۱۰ درصد ظرفیت فعالیت می‌کند، اعلام کرد: افزایش ظرفیت ۸۰ یا ۹۰ درصدی این کشتارگاه می‌تواند مشکل بیکاری شهر جونقان را رفع کند.

رئیس جمهور با اشاره به اختصاص اعتبار به چهارمحال و بختیاری در قالب سفر استانی، گفت: تخصیص این اعتبارات باید از تهران به سرعت انجام شود.

رئیسی با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مصوب شده در این سفر باید به صورت جدی در دستور کار مسئولان قرار گیرد، ادامه داد: با تکمیل این پروژه‌ها مردم به ویژه جوانان چهارمحال و بختیاری به مسئولان امیدوار خواهند شد.

وی با اشاره به مسئله آب، اعلام کرد: این استان از منابع آبی خوبی برخوردار است اما این منابع آبی نسبت به گذشته بسیار کاهش یافته که موجب ایجاد مشکلاتی شده است به همین منظور باید با مدیریت صحیح این مسائل را مرتفع کرد.

رئیس جمهور با بیان اینکه با مدیریت درست و کمک مردم می‌توان مسئله آب را حل کرد، اظهار کرد: مدیریت آب باید به صورت عادلانه انجام شود.

رئیسی با تاکید بر اینکه آب شرب بر صنعت مقدم است، گفت: صنعت می‌تواند از پساب استفاده کند.

کد خبر 5510526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha