۲۲ خرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۱۱

عضو شورای شهر تهران مطرح کرد؛

سرانه کیفیت پایین زندگی در محله امامزاده حسن

سرانه کیفیت پایین زندگی در محله امامزاده حسن

عضو شورای شهر تهران گزارش از وضعیت سرانه زندگی در محله امامزاده حسن را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر امانی عضو شورای شهر تهران در شصت و نهمین جلسه شورای شهر و با اشاره به محله امامزاده حسن گفت: در این محله سرانه‌های زندگی بسیار پایین است و غلبه بافت تجاری در معابر، حضور اتباع خارجی و ایجاد دست فروشی باعث بروز مشکلاتی شده است.

وی ادامه داد: حضور گسترده دست فروشان به حدی است که امکان تردد انسان هم وجود ندارد و یک واحد تجاری مسکونی نیز بدون تأمین ۴۰۰ واحد پارکینگ به بهره برداری رسیده است.

امانی گفت: حضور اتباع در این منطقه منجر به ایجاد مشکلات و تغییر فرهنگ شده است و از سویی اجاره‌های بالا سبب شده است که یک خانواده ۱۱ نفری در یک واحد ۶۰ متری اسکان یابند.

عضو شورای شهر تهران گفت: مراکز آموزشی، مدارس و سرانه‌های فرهنگی در منطقه امامزاده حسن تقریباً صفر است و تنها یک سرای محله وجود دارد و تنها سالن ورزشی موجود نیز به بخش خصوصی اجاره داده شده است بار اصلی مدیریت محله با امامزاده و برگزاری برخی کلاس‌ها است.

وی با بیان اینکه تنها یک بوستان کوچک در این محله وجود دارد گفت: علی رغم تکمیل فاضلاب در این محله هنوز دو محله از این موضوع رنج می‌برند.

امانی با اشاره به مشکلات باغ راه حضرت زهرا در این منطقه گفت: سوله باقی مانده راه آهن منجر به اسکان معتادان شده است همچنین سازه‌های رها شده به سرقت رفته است و ۱۱ واحد مسکونی باقی مانده در طرح تعریض شمال این پیاده راه منجر به ترافیک شده است.

وی ادامه داد: تیرهای چوبی از قبل از انقلاب باقی مانده است و تردد را با مشکل مواجه کرده است قرار بر این شد تا سوله باقی مانده راه آهن و سوله باقی مانده جمع آوری شوند، دست فروشان ساماندهی شوند و سرای محله و تنها سالن ورزشی محله مورد استفاده قرار گیرد.

کد خبر 5511998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha