۲۲ خرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۱۲

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر مطرح کرد؛

اشتغال ۲۰۰ نفر با افتتاح نخستین خیابان غذا در غرب پایتخت

اشتغال ۲۰۰ نفر با افتتاح نخستین خیابان غذا در غرب پایتخت

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع مشاغل شهر تهران گفت:برای اولین بار در غرب پایتخت، خیابان غذا در فضایی با مساحت ۲ هزار متر مربع راه اندازی و ظرفیتی برای اشتغال مستقیم ۲۰۰ نفر فراهم شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، قدرت الله محمدی، مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر در حاشیه افتتاح نخستین خیابان غذا (فود استریت) اظهار کرد: از سال گذشته برنامه‌ریزی‌هایی برای ایجاد نشاط اجتماعی، ارتقای امنیت در نقاط خاموش و جذب گردشگر از طریق راه اندازی و تکرار تجربه‌های مشابه خیابان غذا در باب همایون انجام دادیم.

وی درباره خیابان اجتماعی بیان کرد: فضاهای این چنینی اغلب در مرکز و شمال شهر وجود داشت ولی برای اولین بار در غرب پایتخت، خیابان غذا در فضایی با مساحت ۲ هزار متر مربع و با ۲۰ غرفه راه اندازی و ظرفیتی برای اشتغال مستقیم ۲۰۰ نفر فراهم شد.

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با اشاره به این که برخی نقاط کم‌برخوردار درگیر معضلات اجتماعی است، افزود: برخی از این فضاها مانند دره فرحزاد شناسایی شده است تا با جانمایی خیابان غذا و برنامه‌های مشابه، علاوه بر اشتغالزایی و جذب گردشگر موجب ارتقای امنیت منطقه و حیات شبانه برای شهروندان شود.

کد خبر 5512013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha