۲۶ خرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۵۲

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان خبر داد؛

تجلیل از برگزیدگان مردمی در عرصه فرهنگی و تبلیغی شهر همدان

تجلیل از برگزیدگان مردمی در عرصه فرهنگی و تبلیغی شهر همدان

همدان- رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان از تقدیر و تجلیل از برگزیدگان مردمی در عرصه فرهنگی و تبلیغی در این هفته خبر داد.

حجت الاسلام وحید عباسی در گفتگو با خبرنگار مهر به تشریح اهم برنامه‌های هفته تبلیغ و اطلاع رسانی دینی شهرستان همدان پرداخت و گفت: در این هفته طی دیداری با نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه شهرستان همدان، گزارش عملکردهای مربوطه ارائه خواهد شد.

وی به دیدار با مسئولان شهرستانی و نمایندگان شهرستان در مجلس شورا و بررسی راهبردهای سازمان اشاره کرد و گفت: مراسم تجدید عهد با شهدا و آرمان‌های انقلاب در جوار مزار شهدا طی این هفته برگزار خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان ادامه داد: دیدار با منتخبان مجموعه‌های اقماری (روحانیون تبلیغی، شورای هیئات مذهبی، کانون مداحان، کانون‌های فرهنگی تبلیغی، خانه‌ها و مؤسسات قرآنی، ستاد پیشرفت نهضت بانوان و…) و بررسی راهکارها جهت هم افزایی و هماهنگی بیشتر از دیگر برنامه‌هایی است که طی این هفته در پیش گرفته خواهد شد.

حجت الاسلام عباسی از تقدیر و تجلیل از برگزیدگان مردمی در عرصه فرهنگی و تبلیغی در این هفته خبر داد و افزود: همایش مبلغین و کارگاه آموزشی و گردهمایی پرسنل و خانواده اداره تبلیغات شهرستان همدان برگزار خواهد شد.

وی، به سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه در این راستا اشاره و از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای سازمان و عملکرد چهار ساله مدیریت جدید سازمان نیز خبر داد.

این مسئول در ادامه صحبتهای خود به برگزاری گردهمایی مبلغین و تولید محتوای مکتوب و مجازی در زمینه تبلیغ و ترویج تبلیغ نیز اشاره کرد و گفت: کارگاه بررسی منظومه فکری امامین انقلاب در زمینه ترویج و تبلیغ دینی برگزار خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان با بیان اینکه تعداد سه کار ویژه برای سال جاری تدارک دیده شده است، تشریح کرد: با توجه به با بالا رفتن اجاره بهای منازل و مشکلات پیش آمده برای مستأجران باید هماهنگی با صنف بنگاه داران جهت رعایت حال مستأجران صورت پذیرد.

حجت الاسلام عباسی در این زمینه به راه اندازی هشتگ صاحبخانه خوب اشاره و افزود: سازمان تبلیغات در دوران کرونا با کمک مداحان و مسئولان هیئات و مجموعه‌های مردمی و مؤمن انقلابی بخشش اجاره بها به مبلغ بیش از ۱۷ میلیارد تومان داشت.

وی یادآور شد: با توجه به همزمانی روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی با روز اصناف و با توجه به افزایش قیمت کالاها، هماهنگی با بازاریان جهت رعایت انصاف با مشتری و عدم احتکار کالا نیز باید انجام پذیرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان در بخش پایانی گفتگو، در این خصوص از راه اندازی هشتگ روایت امید و کاسب حبیب خداست خبر داد و افزود: از آنجا که یکی از تهدیدهای جدی برای کشور کاهش نرخ جمعیت است، لازم است تا هماهنگی با پزشکان و پرستاران جهت گفتگو با مراجعه کنندگان برای توجیه آنها در عدم سقط جنین صورت گیرد.

کد خبر 5516073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha