۲۸ خرداد ۱۴۰۱، ۸:۳۹

رئیس منابع طبیعی کرمانشاه خبر داد؛

خلع ید ۵۵ هزار متر مربع از اراضی ملی روستای سیاه‌کمر کرمانشاه

خلع ید ۵۵ هزار متر مربع از اراضی ملی روستای سیاه‌کمر کرمانشاه

کرمانشاه- رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کرمانشاه از خلع ید ۵۵ هزار متر مربع از اراضی ملی روستای سیاه‌کمر کرمانشاه خبر داد.

شهاب شیرزادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای اجرای دستور مقام قضائی مبنی بر رفع تصرف و برگشت به وضع سابق میزان ۵۵ هزار متر مربع از اراضی ملی واقع در پلاک سیاه کمر بخش مرکزی شهرستان کرمانشاه با حضور رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کرمانشاه، جانشین یگان حفاظت، پاسگاه نیروی انتظامی سراب نیلوفر، مأمورین پاسگاه ویژه شهرستان کرمانشاه و اداره کل منابع طبیعی عرصه مذکور از ید متخلفین خارج و به منابع طبیعی بازگردانده شد.

وی افزود: با تلاش نیروهای پاسگاه ویژه شهرستان و همکاری مقام قضائی با متخلفین و متصرفین اراضی ملی به صورت قاطع برخورد شده و اجازه تصرف غیر مجاز به سودجویان داده نمی‌شود.

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: در حوزه رفع تصرفات گزارش‌های مردمی در جلوگیری از تصرفات اراضی ملی نقش مهمی دارد و مردم می‌توانند در صورت مشاهده تخلف و تصرف با شماره ۱۵۰۴ که به صورت ۲۴ ساعته در خدمت همشهریان می‌باشد تماس گرفته و گزارش تخلف را اعلام کنند.

شیرزادی خاطرنشان کرد: گشت حفاظت و بازدید از حوزه‌های استحفاظی اداره منابع طبیعی استان کرمانشاه به صورت مستمر در حال رسیدگی و محافظت از عرصه‌های منابع طبیعی استان بوده و در صورت وقوع تخلف با متخلفان برخورد قانونی و قاطع انجام می‌شود.

کد خبر 5516856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha