۲۹ خرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۵۵

تیراندازی در یک مرکز خرید در «ویرجینیا» آمریکا وحشت آفرید

تیراندازی در یک مرکز خرید در «ویرجینیا» آمریکا وحشت آفرید

منابع خبری اعلام کردند: شامگاه گذشته تیراندازی در یک مرکز خرید در منطقه فیرفکس ایالت ویرجینیا موجب وحشت شهروندان آمریکایی شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، واشنگتن پست درباره جدیدترین حادثه تیراندازی در آمریکا که در منطقه فیرفکس در ایالت ویرجینیا رخ داده، نوشت: گزارش‌های اولیه حاکی از آن است که در این حادثه به کسی آسیب نرسیده است.

پلیس منطقه فیرفکس در این باره اعلام کرد که شامگاه شنبه یک فرد مسلح به سمت یک مرکز خرید تیراندازی در این منطقه، کرده است.

گزارش‌های اولیه حاکی از آن است که در این تیراندازی که در مرکز خرید تایسون کرنر رخ داده، به کسی آسیبی وارد نیامده است.

پلیس منطقه فیرفکس با اعلام اینکه در حال بررسی این حادثه است، در بیانیه‌ای عنوان کرد: اطلاعات اولیه نشان می‌دهد که درگیری بین گروهی رخ داده و یکی از آنها با بیرون کشیدن اسلحه و شلیک گلوله اقدام به تیراندازی کرده است.

کاربران آمریکایی نیز ویدئویی را منتشر کردند که به گفته آنها لحظه نزاع و تیراندازی را نشان می‌دهد.

در این تصاویر ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی پخش شده، ترس و شدید مردم و مغازه داران آمریکایی دیده می‌شود که بلافاصله پس از شنیدن صدای تیراندازی، در حال فرار به بیرون ساختمان مرکز خرید و تلاش برای نجات دادن خود از تیراندازی هستند.

براساس آمار مراکز رسمی در آمریکا، از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲۰ هزار نفر در ایالات متحده با سلاح گرم کشته شده اند.

کد خبر 5518023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha