۳۰ خرداد ۱۴۰۱، ۹:۱۵

هندبال ساحلی قهرمانی نوجوانان جهان؛

قشقایی: مدال برنز کمترین حق ما بود/ سطح ما بالاتر از این است

قشقایی: مدال برنز کمترین حق ما بود/ سطح ما بالاتر از این است

سرمربی تیم هندبال ساحلی نوجوانان ایران پس از کسب مدال تاریخی برنز شاگردانش در رقابت های قهرمانی جهان گفت: معتقدم مقام سوم جهانی کمترین حق ما در این رقابت ها بود.

به گزارش خبرنگار مهر، دومین دوره مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی نوجوانان پسر جهان از ۲۳ الی ۲۹ خردادماه در یونان برگزار شد که تیم ایران در اولین حضور موفق خود توانست برای اولین بار به جمع چهار تیم برتر جهان راه یافته و به دیدار رده بندی برسد. شاگردان مهدی قشقایی راد عصر روز یکشنبه توانستند در یک نمایش زیبا تیم فرانسه را برای دومین بار در این رویداد شکست داده و مدال تاریخی برنز را در سطح جهانی برای هندبال ایران ثبت کنند.

مهدی قشقایی‌راد پس از برتری تیم هندبال ساحلی نوجوانان کشورمان برابر فرانسه در دیدار رده بندی مسابقات جهانی گفت: خدا را شاکرم که توانستیم در مسابقه رده‌بندی قهرمانی نوجوانان جهان مقام سوم را به دست آوریم. می توانم بگویم کمترین حق ما مدال برنز و سومی بود و لیاقت قهرمانی در مسابقات را داشتیم. تمام برگزار کنندگان و کسانی که مسابقات را تماشا می کردند این مسئله را اذعان داشتند که هندبال ایران بهترین هندبال را بازی کرد.

وی افزود: به مردم ایران تبریک می‌گویم امیدوارم در آینده باز هم این اتفاقات را برای هندبال ایران رقم بزنیم. خوشحالیم که اولین مقام جهانی هندبال توسط این نوجوانان کار درست و زحمت‌کش به دست آمد.

سرمربی تیم هندبال ساحلی نوجوانان کشورمان تاکید کرد: به فدراسیون و جامعه هندبال تبریک می‌گویم بابت تمام زحماتی که در دو سال و نیم گذشته انجام دادیم به نتیجه رسید و هدف‌گذاری که برای قهرمانی آسیا و حضور در چهار تیم برتر جهان را داشتیم، محقق شد و این تلاش با یک مدال همراه بود.

وی تصریح کرد: این مدال برای ما کافی نبود چرا که معتقدم سطح تیم ما بالاتر بود امیدوارم به زودی در مسابقات جهانی اتفاقات بهتری را رقم بزنیم.

کد خبر 5518679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha