۳۰ خرداد ۱۴۰۱، ۲۰:۴۴

رئیس حوزه هنری اردبیل خبر داد؛

همکاری نهادهای فرهنگی در طرح غنی‌سازی اوقات فراغت ۱۱۰ مسجد اردبیل

همکاری نهادهای فرهنگی در طرح غنی‌سازی اوقات فراغت ۱۱۰ مسجد اردبیل

اردبیل-رئیس حوزه هنری استان اردبیل گفت: نهادهای فرهنگی در طرح غنی سازی اوقات فراغت ۱۱۰ مسجد استان اردبیل همکاری می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر رجبی عصر دوشنبه در نشست با دبیر قرارگاه فرهنگی اجتماعی حضرت زهرا (س) استان اردبیل اظهار کرد: در خصوص اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری با محوریت غنی‌سازی اوقات فراغت در ۱۱۰ مسجد مناطق مختلف استان به‌ویژه مناطق کم‌برخوردار و محلات حاشیه‌ای شهر اردبیل بحث و تبادل نظر شد.

وی با اشاره به اهمیت استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود گفت: شناسایی استعدادهای پنهان و کمک در جهت شکوفا ساختن این استعدادها یکی از مهم‌ترین اولویت‌های حوزه هنری در استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود است.

رئیس حوزه هنری استان اردبیل بیان کرد: ما باید نسل کودک، نوجوان و جوان‌مان را مهیا کنیم تا در طراز انقلاب اسلامی در حوزه هنر بروز و ظهور داشته باشند و در این زمینه حوزه هنری، می‌تواند با استفاده از امکانات مختلفی که در مساجد استان وجود دارد به توسعه فرهنگ و هنر و پرورش استعداد کمکی کرده باشد.

رجبی تصریح کرد: حوزه هنری با هم‌افزایی در این طرح به دستاوردهای خوبی مثل صرفه‌جویی در هزینه‌ها، عدم موازی‌کاری در فعالیت‌ها، استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود، ایجاد انگیزه در افراد برای تولید آثار ارزشی، آموزش مستقیم و میدانی دست می‌یابد.

کد خبر 5519507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha