۳۱ خرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۲۶

نماینده ولی فقیه در چهار محال و بختیاری:

برگزاری کنگره های شهدا باید خنثی کننده توطئه های دشمن باشد

برگزاری کنگره های شهدا باید خنثی کننده توطئه های دشمن باشد

شهرکرد- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: برگزاری کنگره‎های شهدا باید خنثی کننده فعالیت‌ها و توطئه های دشمنان باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد علی نکونام صبح سه شنبه در مراسم اختتامیه اجلاسیه نهایی کنگره ملی ۱۱ هزار شهید جامعه عشایری کشور، اظهار کرد: میزبانی از نخستین کنگره ۱۱ هزار شهید عشایری افتخاری بزرگ برای چهارمحال و بختیاری است.

وی با بیان اینکه به وجود عشایر غیرتمند و دلاور می‌بالیم، عنوان کرد: مقدمات برگزاری کنگره شهدا از سه سال گذشته در حال انجام است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: همه با همراهی و همکاری تلاش کردند که این برنامه بزرگ فرهنگی در استان به بهترین نحو ممکن برگزار شود.

حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه محتوا در کنگره شهدا از اهمیت بالایی برخوردار است، مطرح کرد: برگزاری این برنامه‌ها باید خنثی کننده فعالیت‌های دشمنان باشد و باید تلاش کرد فکر و ذهن جامعه از محتوای شهدایی فاصله نگیرد.

نظام جمهوری اسلامی با ایمان مردم مستحکم شده است

وی با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب، اعلام کرد: آنچه که امروز این نظام را به عنوان یک عمل صالح شکل داده، ایمان است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه ایمان، عمل صالح تولید می‌کند، اعلام کرد: رهبر انقلاب فرمودند از ایمان مردم استفاده و عمل صالح تولید کنید.

حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه امام (ره) این مهم را اجرایی کردند و بر اساس ایمان، نظام اسلامی شکل دادند، گفت: رهبر انقلاب نیز از ایمان مردم استفاده کردند و این نظام را روز به روز استحکام بخشیدند.

وی با اشاره به اینکه عمل صالح شهدا آبیاری درخت انقلاب با خون خود بود، افزود: نظام محصول ایمان اهل بیتی مردم جامعه، امام (ره)، مؤمنین مجاهد، تلاشگر و ایثارگر و اقشار مختلف همچون عشایر است که باید این عمل صالح روز به روز تقویت شود.

ضرورت توجه به کار جهادی / ‬ نظام با کار جهادی پیش می‌رود

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه باید روز به روز در جامعه عمل صالح تولید شود، اظهار کرد: پلیدی‌ها، ناپاکی و آلودگی‌ها را باید از این عمل صالح دور کنیم.

حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه در این کنگره‌ها باید بر بایدها و نبایدهای مقاطع تمرکز شود، ادامه داد: باید در این مقطع بدانیم دشمن به دنبال چیست و هر شخص چه وظیفه‌ای بر عهده دارد.

وی افزود: اگر شهدا امروز بودند امروز در برابر تهدیدهای دشمن و تحریم‌ها پاسخشان شجاعت و مقاومت بود یا ترس، عقب نشینی و امتیاز دهی؟ پاسخ آن مشخص است که شهدا شجاعت و مقاومت را انتخاب می‌کردند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در انجام کارها باید اخلاص داشت، گفت: رهبر انقلاب فرمودند جز با کار جهادی نظام پیش نخواهد رفت.

حجت الاسلام نکونام به مسئله جمعیت اشاره کرد و افزود: این مهم نباید دست کم گرفته شود نظام اگر برنامه درست نداشته باشد در آینده نمی‌تواند با جمعیت پیر نمی‌تواند ادامه دهد.

کد خبر 5519795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha