۵ تیر ۱۴۰۱، ۱۵:۱۵

با مشارکت ۴۰۰ نفر نجاتگر؛

طرح امداد و نجات تابستانی در اردبیل آغاز شد

طرح امداد و نجات تابستانی در اردبیل آغاز شد

اردبیل- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: طرح امداد و نجات تابستانی در اردبیل با مشارکت ۴۰۰ نفر نجاتگر و پرسنل جمعیت هلال احمر از ۲ تیر تا ۸ شهریور آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عزت الله ضربی بعدازظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح امداد و نجات تابستانی با مشارکت ۴۰۰ نفر نجاتگر و پرسنل جمعیت استان از ۲ تیر تا ۸ شهریور آغاز به کار کرد.

وی افزود: در طرح تابستانی ۱۷ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در سطح استان اردبیل فعال خواهند بود که با ۱۳ پایگاه ثابت و ۴ پایگاه موقت در محورهای مواصلاتی و جاده‌های استان به هموطنان خدمات ارائه خواهند کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه سامانه ندای امداد جمعیت هلال احمر با شماره ۱۱۲ مثل همیشه در آمادگی کامل است، گفت: مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری استان (EOC) جهت کنترل و هماهنگی حوادث با تعامل بین سازمانی با مراکز کنترل حوادث ارگان‌های مرتبط آماده باش بوده و به صورت شبانه روزی فعالیت می‌کند.

ضربی بیان کرد: جمعیت هلال احمر استان اردبیل با ۴۵ دستگاه خودرو در تابستان مشارکت خواهند داشت که شامل ۱۸ دستگاه خودروی آمبولانس، ۱۲ دستگاه خودروی ست نجات و ۱۵ دستگاه خودروی پشتیبان است.

وی افزود: تیم واکنش سریع و آنست جمعیت هلال احمر استان نیز در طول تابستان آماده باش خواهند بود.

کد خبر 5524006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha