۷ تیر ۱۴۰۱، ۱۱:۲۲

عمویی خبر داد؛

اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس از سازمان صنایع هوایی بازدید کردند

اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس از سازمان صنایع هوایی بازدید کردند

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: جمعی از نمایندگان عضو این کمیسیون از سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح بازدید کردند.

ابوالفضل عمویی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: جمعی از نمایندگان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی روز گذشته از سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح بازدید کردند.

وی بیان کرد: در این بازدید، امیر خواجه فرد، مدیرعامل این سازمان و معاونانش گزارشی از اقدامات و عملکرد این سازمان در حوزه‌های مختلف صنایع هوایی ارائه کردند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بر اساس گزارش ارائه شده بخش‌های زیر مجموعه سازمان صنایع هوایی در سال‌های گذشته اقدامات رو به پیشرفتی در تعمیرات هواپیماهای نظامی و تجاری، پشتیبانی و تقویت ناوگان بالگردی جمهوری اسلامی و همچنین طراحی و ساخت انواع پهپاد و هواپیماهای سبک، آموزشی و جنگنده انجام داده است.

عمویی ادامه داد: سازمان صنایع هوایی علاوه بر این، در طرحی، ساخت و ارتقای موتورهای هوایی هم به توانمندی‌های بالایی دست یافته است. در حال حاضر شرکت‌های وابسته به این سازمان در تعمیر و نگهداری هواپیماهای تجاری کشورمان و بعضی کشورهای دیگر، در سطح استانداردهای بین المللی خدمات ارائه می‌کند.

وی گفت: اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی همچنین از خطوط تولید موتورهای جت، خطوط تولید پهپاد و مرکز تعمیر موتور هواپیماهای تجاری بازدید کردند.

کد خبر 5525572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha