۷ تیر ۱۴۰۱، ۱۵:۲۲

شهردار زنجان:

شهروندان زنجانی از سگ گردانی در اماکن عمومی گلایه دارند

شهروندان زنجانی از سگ گردانی در اماکن عمومی گلایه دارند

زنجان-شهردار زنجان گفت: گرداندن سگ و گربه در پارک هاو اماکن عمومی شهر زنجان ناراحتی و اعتراض شهروندان رادر پی داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فیروز فر ظهر سه شنبه در جلسه شورای شهر، گفت: در شهر زنجان خدمات در همه حوزه‌ها با یک رویه موزون توزیع می‌شود.

وی اظهار کرد: شهرداری درصدد ارائه خدمات در تمام مناطق به خصوص مناطق کم برخوردار می‌باشد و اقداماتی را هم در دست اجرا دارد.

شهردار زنجان گفت: قرار گاه خدمات شهری یک هفته است که دایر شده و جلسات در شهرداری برگزار می‌شود.

فیروز فر به ساماندهی پارک ملت در شهر زنجان اشاره کرد و ابراز داشت: این پارک چندین سال است که به حال خود رها شده و طی چند هفته گذشته با برگزاری جلسات درصدد این هستیم تا این پارک ساماندهی شده و مشکلات آن رفع شود.

وی ابراز داشت: در سرعت دهی به توسعه شهر زنجان نیاز به یک همراهی و همکاری است و از عید سعید قربان تا عید سعید فطر هم حدود ۴ پروژه در مناطق مختلف شهر زنجان به بهره برداری می‌رسد.

شهردار زنجان با بیان اینکه ترمیم معابر فرعی را هم در دستور کار داریم، ابراز داشت: تعداد اکیپ‌ها از ۸ مورد به ۱۰ اکیپ افزایش یافته و از دو یا سه روز آینده فعال می‌شود.

فیروز فر افزود: متأسفانه برخی از پارک‌ها به حال خود رها شدند که باید به خوبی ساماندهی شوند.

وی افزود: متأسفانه شهروندان حیوانات خانگی را در پارک‌ها می‌آورند و این باعث نارضایتی مردم شده است و این خود توهین به حقوق شهروندی است.

شهردار زنجان نسبت به رفتار برخی از شهروندان نسبت به اجرای آسفالت ریزی در شهر زنجان انتقاد کرد و افزود: متأسفانه برخی از شهروندان قسمت‌هایی را که آسفالت ریزی شده از آنجا تردد می‌کنند و این اصلاً خوب نیست و پایمال کردن حق مردم است.

کد خبر 5525772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha