۷ تیر ۱۴۰۱، ۱۷:۲۲

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد:

پرداخت نقدی بهای خدمات اتوبوس در مشهد افزایش می‌یابد

پرداخت نقدی بهای خدمات اتوبوس در مشهد افزایش می‌یابد

مشهد ـ مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: بهای خدمات اتوبوسرانی در مشهد با استفاده از «من کارت» هزار تومان است اما پرداخت نقدی بهای خدمات اتوبوسرانی به ۳ هزار تومان افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اصغر نیشابوری اظهار کرد: طبق مصوبه شورای شهر در صورت پرداخت نقدی بهای خدمات اتوبوسرانی در مشهد به ۳ هزار تومان افزایش می‌یابد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد افزود: موضوع افزایش پرداخت نقدی خدمات اتوبوسرانی مربوط به مصوبه امسال شورای شهر مشهد است.

وی بیان کرد: هم اکنون مبلغ پرداخت نقدی بهای خدمات طبق مصوبه سال ۹۹، هزار و ۸۰۰ تومان است که هفته آینده به سه هزار تومان افزایش می‌یابد.

نیشابوری گفت: بهای خدمات اتوبوسرانی با استفاده از «من کارت» هزار تومان است و این افزایش نرخ در راستای ترغیب شهروندان به استفاده از من کارت است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد افزود: همچنین از پنجم تیرماه طرح ممنوعیت دریافت وجه نقد در خط یک اتوبوس تندرو «بی. آر. تی» به صورت آزمایشی آغاز شده است و در این طرح پرداخت از طریق دستگاه کارت خوان انجام می‌شود و هدف از اجرای این طرح دریافت سیستمی و دقیق میزان جا به جایی مسافر است تا بر اساس آن نسبت به برنامه ریزی های بعدی نظیر افزایش تعداد ناوگان تصمیم گیری شود.

وی ادامه داد: بهای پرداخت نقدی از طریق دستگاه‌های کارت خوان در حال حاضر مبلغ هزار و ۸۰۰ تومان است که طبق مصوبه شورای شهر اخذ می‌شود.

کد خبر 5526013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha