۱۱ تیر ۱۴۰۱، ۱۲:۱۱

استاندار خراسان‌جنوبی تأکید کرد؛

ابهامات ذهنی جوانان هنرمندانه رفع شود/غدیر شاخص حکمرانی الهی

ابهامات ذهنی جوانان هنرمندانه رفع شود/غدیر شاخص حکمرانی الهی

بیرجند- استاندار خراسان جنوبی با اشاره به ضرورت رفع ابهامات ذهنی جوانان گفت:چنانچه مدیران در طراز غدیر و ولایت علوی برای حکمرانی انتخاب شوند جایی برای طاغوت و فساد و ظلم باقی نخواهد ماند.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد قناعت صبح شنبه در نشست شورای راهبردی و سیاستگذاری بنیاد بین‌المللی غدیر اظهار کرد: امیدواریم در ایام عید غدیر شاهد برنامه‌های جالب‌تر، متنوع‌تر و بصیرت افزای بیشتری داشته باشیم.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه طبق آموزه‌های دینی غدیر عیدالله اکبر است، بیان کرد: اوج همه رسالت‌های انبیاء الهی به غدیر برمی‌گردد و در واقع این عید بزرگ در امتداد حرکت پیامبران الهی است.

قناعت با تأکید بر اینکه غدیر اصول حکمرانی را بر ولایت الله و افراد مورد تأیید پروردگار گذاشته است، ادامه داد: اصل مخالف استکبار جهانی با مسئله غدیر نیز همین موضوع است.

مدیران در تراز غدیر و ولایت علوی انتخاب شوند

وی گفت: اگر مدیران در طراز غدیر و ولایت علوی برای حکمرانی انتخاب شوند جایی برای طاغوت و فساد و ظلم باقی نخواهد ماند.

استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه غدیر خود یک شاخص و یک معیار است، اظهارکرد: در واقعه غدیر مسئله ولایت مطرح شده است که اگر این اصل مبنای کار قرار گیرد بسیاری از گره‌های ناگشوده باز می‌شود.

قناعت بیان کرد: پیام مردم در انتخاب ۱۴۰۰ پیام تحول خواهی، عدالت خواهی و مبارزه با فساد و رفع مشکلات اقتصادی و فرهنگی کشور است و ریاست جمهور نیز در مراسم تنفیذ خود گفتند رسیدن به چشم انداز بیانیه گام دوم انقلاب غدیر از مجرای غدیر می‌گذرد.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: امام علی (ع) در نامه به مالک اشتر بر ویژگی‌های مدیران یک جامعه ولایی اشاراتی داشتند که اگر ما به آن توجه داشته باشیم و در کارها و برنامه‌ها مدنظر قرار دهیم توفیقات ما بیشتر خواهد شد.

برنامه‌های دهه ولایت باید باشکوه و دارای عمق باشد

قناعت با اشاره به ضرورت رابطه قلبی کارگزاران با ولایت و مسئله غدیر یادآور شد: دهه ولایت سال جاری به واسطه خاص بودن آن باید برنامه‌های متنوع و باشکوه و دارای عمق داشته باشیم.

وی با تأکید به رفع ابهامات در جامعه که استکبار با ابزارهای خود در ذهن جوانان انداخته است، گفت: افراد آگاه و با فن بیان می‌تواند به اختصار نسبت به رفع این ابهامات اقدام کند.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: رفع شبهات و ابهامات را باید با زبان ویژه جوانان و با تسلط به تاریخ و اتفاقات فعلی جامعه توضیح داد.

قناعت با اشاره به اینکه غدیر واقعه‌ای روشن و وحدت بخش است، یادآور شد: تأکید ما بر این است که به هیج وجه بُعد وحدت بخشی غدیر خدشه دار نشود و شاهد برنامه‌های پر محتوا باشیم.

وی افزود: از مطرح کردن فضائل غدیر و این اتفاق مهم در فضای مجازی نیز غفلت نکنیم.

کد خبر 5528475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha