۱۱ تیر ۱۴۰۱، ۱۳:۳۷

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس:

بُعد بین المللی غدیر مورد توجه قرار گیرد/ضرورت نشر محتواهای جذاب

بُعد بین المللی غدیر مورد توجه قرار گیرد/ضرورت نشر محتواهای جذاب

بیرجند- نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس گفت: باید بر بُعد بین‌المللی غدیر به صورت ویژه کار کنیم چرا که بخش‌هایی از این واقعه مهم بین همه مذاهب مورد وفاق است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین خسروی اسفزار صبح شنبه در نشست شورای راهبردی و سیاستگذاری بنیاد بین‌المللی غدیر اظهار کرد: اهمیت غدیر در جامعه باید تبیین شود چرا که آیاتی از قرآن کریم در این باره نازل شده است.

نماینده بیرجند، درمیان و خوسف با اشاره به اینکه کار برای غدیر در واقع کار برای بی‌نهایت است، بیان کرد: باید بر بُعد بین‌المللی غدیر باید کار کنیم چرا که بخش‌هایی از غدیر بین همه مذاهب مورد وفاق است.

خسروی افزار با تأکید بر اینکه غدیر می‌تواند به هم افزایی بین جهان اسلام منجر شود، ادامه داد: در دهه ولایت باید متنی در راستای معرفی نهج‌البلاغه و ولایت علوی توسط اندیشمندان حوزه و دانشگاه تهیه و در اختیار مبلغان قرار گیرد.

وی بیان کرد: امروز جایگاهی که رسانه و فضای مجازی دارد بسیار مهم است و از این جهت از نشر محتواهای جذب کننده برای مخاطب در حوزه غدیر در این فضاها نباید غفلت کرد.

حاجی‌زاده دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر خراسان جنوبی هم در این جلسه اظهار کرد: هدف از برگزاری این جلسه اعلام آغاز برنامه‌های دهه ولایت خراسان جنوبی است.

وی با اشاره به اینکه کار غدیر به هیچ عنوان نباید بر زمین بماند، بیان‌کرد: اینکه استاندار خراسان جنوبی و فرماندار مرکز استان در حوزه غدیر پای کارآمدند، بسیار امیدآفرین و جای سپاس دارد.

حاجی زاده با اشاره به برنامه یکشنبه‌های علوی، ترویج نهج‌البلاغه و آیات قرآن با محوریت فضائل علوی از جمله برنامه‌های بنیاد غدیر است، یادآور شد: در سطح کشوری بنیاد غدیر برای هفته ولایت ۱۳۱ برنامه برای داخل و ۳۱ برنامه برای خارج از کشور مصوب شده است.

کد خبر 5528607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha