۱۲ تیر ۱۴۰۱، ۲۰:۰۵

سرپرست کانون پرورش فکری کرمانشاه خبر داد؛

سفر تماشاخانه‌های سیار کانون پرورش فکری به شهرستان‌های کرمانشاه

سفر تماشاخانه‌های سیار کانون پرورش فکری به شهرستان‌های کرمانشاه

کرمانشاه- سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه از سفر تماشاخانه‌های سیار کانون پرورش فکری به شهرستان‌های استان کرمانشاه خبر داد.

محمد خیاط زنجانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پس از چند سال محدودیت‌های ناشی از همه‌گیری کرونا تابستان به یادماندنی را برای کودکان و نوجوانان به همراه بزرگسالان مناطق مختلف استان کرمانشاه فراهم خواهد کرد.

وی با اشاره به سفر تماشاخانه‌های سیار کانون پرورش فکری به شهرهای استان کرمانشاه، افزود: هدف از این سفرها تولید محتوای فرهنگی و هنری در قالب‌های گوناگون مانند تولید فیلم، تئاتر، کتاب و موسیقی است تا گام‌های مؤثر و ماندگاری برای تربیت و پرورش استعدادها و خلاقیت‌های نسل‌های فعلی و آینده برداشته شود.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه تصریح کرد: حضور تماشاخانه سیار در تاریخ ۲۵ تا ۲۸ تیرماه در شهر کرمانشاه و شهرستان‌های اسلام آبادغرب، دالاهو، سرپل ذهاب و صحنه خواهد بود.

خیاط زنجانی بیان کرد: ارائه بخشی از محصولات تولیدی کانون به صورت رایگان به جامعه هدف یکی دیگر از اهدافی است که در راستای ایجاد عدالت فرهنگی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: برنامه‌های متنوعی در قالب قصه‌گویی، معرفی کتاب، اجرای نمایش، پخش فیلم‌های سینمایی و انیمیشن مسابقه و سرگرمی برگزار می‌شود.

کد خبر 5529880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha