۱۴ تیر ۱۴۰۱، ۱۵:۲۲

بابایی مطرح شد؛

ضرورت استفاده مجدد از آب و پساب و بهره‌برداری از روان‌آب‌های سطحی

ضرورت استفاده مجدد از آب و پساب و بهره‌برداری از روان‌آب‌های سطحی

عضو کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران بر ضرورت استفاده مجدد از آب و پساب و بهره‌برداری از روان‌آب های سطحی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی بابایی ضمن بازدید از نمایشگاه شهرهای خواهر خوانده و توانمندی‌های شهری تهران ۱۴۰۱ با حضور در غرفه اداره کل محیط زیست در جریان آخرین دستاوردها و اقدامات در حوزه محیط زیست شهری، قرار گرفت.

عضو کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران ضمن تقدیر از عملکرد اداره کل محیط‌زیست و توسعه‌پایدار شهرداری تهران بر اهمیت توجه به استفاده مجدد از آب و پساب و بهره‌برداری بهینه از روان‌آب‌های سطحی شهر تهران برای مصارف خدمات شهری و فضای سبز و ضرورت تدوین لایحه‌ای در این خصوص تاکید کرد.

وی با بیان اینکه نگاه تخصصی به موضوع محیط‌زیست در مجموعه شهرداری تهران باید ساری و جاری باشد، گفت: اسناد تهیه شده در زمینه شناسایی و پایش منابع آلاینده شهر تهران باید مورد بهره برداری بیشتر قرار گیرد.

بابایی در پایان با تقدیر از نگاه ویژه اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار به تنوع زیستی شهر تهران، تهیه مستند شهر زنده را اقدامی مؤثر و فرهنگی به منظور آگاه‌سازی شهروندان دانست و بر اکران گسترده این فیلم مستند تاکید کرد.

عضو شورای شهر تهران در پایان پیشنهاد کرد: آثار برگزیده سومین دوره مسابقه عکاسی تنوع زیستی شهر تهران در قالب نمایشگاه‌های سیار در ایستگاه‌های مترو و برج میلاد در معرض نمایش عموم گذاشته شود.

کد خبر 5531277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha