۲۵ شهریور ۱۳۸۶، ۱۵:۰۹

شعرخوانی محدثی خراسانی و علی محمد مودب در فرهنگسرای رسانه

شب های شعر "ستاره های سحری" که در روزهای زوج ماه مبارک رمضان در فرهنگسرای رسانه برگزاری می شود، فردا میزبان جمعی از شاعران است.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این مراسم غزل تاجبخش، مصطفی محدثی خراسانی، محمد عبدالحسینی ، محمد سلمانی، قربان ولئی، علی محمد مودب و سید علی اکبر میرجعفری به شعرخوانی می پردازند.

دوستداران شعر می توانند برای شرکت در مجموعه شب های شعر ستاره های سحری روزهای زوج قبل از افطار به فرهنگسرای رسانه مراجعه کنند. علاقه مندان همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به وبلاگ www.eftar.blogfa.com  مراجعه کنند. 

همچنین مراسم "افطار با هنرمندان" امروز با حضور استاد حجت کشفی در فرهنگسرای رسانه برگزار می شود. روز سه شنبه نیز کمال تبریزی مهمان این برنامه خواهد بود.

کشفی از خوشنویسان بزرگ ایرانی است که پس از سال ها به ایران بازگشته و این نخستین برنامه ای است که وی در آن حضور دارد. استاد کشفی از نخستین کسانی است که با تلاش بسیار موزه شهدا را بنیانگذاری کرد.

در برنامه آتی شبی با هنرمندان، کمال تبریزی حضور خواهد داشت. به گفته سیدضیاءالدین شفیعی - ‌شاعر و دبیر "کلمات روزه دار" - این دیدار با پرسش و پاسخ حاضران همراه است.

کد خبر 553177

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha