۱۵ تیر ۱۴۰۱، ۱۳:۳۹

برنامه‌های کانون پرورش فکری کرمانشاه در هفته عفاف و حجاب اعلام شد

برنامه‌های کانون پرورش فکری کرمانشاه در هفته عفاف و حجاب اعلام شد

کرمانشاه- سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه گفت: برنامه‌های کانون پرورش فکری کرمانشاه در ۲ بخش کودک و نوجوان در هفته عفاف و حجاب برگزار می شود.

محمد خیاط زنجانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ویژه برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی مشترک با موضوع‌های عفاف و حجاب در هفته عفاف و حجاب در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به تاکید بر اهمیت جایگاه عفاف و حجاب در جامعه تدوین و اجرای ویژه‌برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی با این موضوع در مراکز کانون پرورش فکری استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه تصریح کرد: برنامه‌های کانون پرورش فکری استان کرمانشاه با موضوع عفاف و حجاب در راستای ترویج و اشاعه فرهنگ دینی در جامعه و به‌خصوص در میان گروه‌های سنی کودک و نوجوان است.

خیاط زنجانی بیان کرد: برنامه‌ها در ۲ بخش کودک و نوجوان پویش ارسال عکس اعضای کودک، عکس با عروسک‌هایشان که آنها را با حجاب آراسته‌اند و در بخش نوجوان سلفی دختران با حجاب برگزار می‌شود.

وی در ادامه گفت: مسابقه داستان کوتاه، شعر و خاطره، برنامه پرده خوانی توسط اعضای قصه‌گو، اجرای فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی در همه مراکز کانون پرورش فکری در هفته عفاف و حجاب اعلام شد.

کد خبر 5532229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha