تحولات فلسطین؛

عملیات موفق مبارزان فلسطینی علیه نظامیان صهیونیست در کرانه باختری

عملیات موفق مبارزان فلسطینی علیه نظامیان صهیونیست در کرانه باختری

مبارزان فلسطینی طی شب گذشته و صبح امروز جمعه گروهی از نظامیان صهیونیست را در نابلس و طولکرم واقع در شمال کرانه باختری هدف حملات مسلحانه قرار دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، مبارزان فلسطینی طی شب گذشته و صبح امروز جمعه گروهی از نظامیان صهیونیست را در نابلس و طولکرم واقع در شمال کرانه باختری هدف حملات مسلحانه قرار دادند.

بر اساس این گزارش، یک مبارز فلسطینی که سوار موتور سیکلت شده بود در طولکرم به سوی یک پست بازرسی اسرائیلی در منطقه عنبتا آتش گشود و به سلامتی از این مکان برگشت.

همچنین تعدادی از رزمندگان فلسطینی به سوی یک برج نظامی ارتش صهیونیستی در نزدیکی روستای بیت لید واقع در شرق طولکرم تیراندازی کرده و به سلامتی از این مکان برگشتند.

در شهر نابلس نیز مبارزان فلسطینی به سوی یک ایست بازرسی اسرائیلی واقع در نزدیکی شهرک یهودی یتسهار آتش گشوده و به سلامتی از این مکان برگشتند.

شماری از نیروهای مقاومت در اقدامی قهرمانانه که سوار بر خودرو بودند و به سرعت حرکت می کردند به سوی نظامیان اسرائیلی در منطقه المربعه واقع در اطراف روستای تل جنوب در غرب نابلس شلیک کردند.

شایان ذکر است که روند حملات نظامی مبارزان فلسطینی به نظامیان و شهرک نشینان یهود در کرانه باختری به ویژه در شهرهای جنین و نابلس اوج گرفته است.

تصاویری جدید از رزمایش «سرایا القدس» در غزه

جنبش جهاد اسلامی فلسطین که اخیرا تحت عنوان «عزم الصادقین» رزمایشی در نوار غزه برگزار کرده بود، تصاویر جدیدی از این مانور منتشر کرد.

یورش نظامیان صهیونیست به خانه یک اسیر آزاد شده فلسطینی

نظامیان رژیم صهیونیستی به خانه یک اسیر فلسطینی آزاد شده یورش برده و وی را بازداشت کردند.نیروهای اشغالگر قدس، صبح امروز (جمعه) به خانه اسیر آزاد شده محمد حسام هجر در شهرکی در شمال شرق رام الله یورش بردند و او را بازداشت کردند.

کد خبر 5533467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha