۱۷ تیر ۱۴۰۱، ۱۸:۰۸

طبق اعلام رسانه ها؛

برنامه سفر جو بایدن به منطقه اعلام شد

برنامه سفر جو بایدن به منطقه اعلام شد

جدول برنامه های سفر رئیس جمهور آمریکا به منطقه مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیاالیوم، جدول برنامه‌های سفر جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا به رژیم صهیونیستی و فلسطین اعلام شد؛ طبق این جدول قرار است جو بایدن بعد از ظهر روز چهارشنبه ۱۳ ژوئیه به فرودگاه بن گوریون در اراضی اشغالی برسد.

یائیر لاپید، نخست وزیر جدید رژیم صهیونیستی از وی استقبال رسمی به عمل خواهد آورد.

سپس بایدن به همراه بنی گانتز، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از تعدادی از سامانه‌های امنیتی این رژیم بازدید خواهد کرد که احتمالاً این بازدید از پایگاه هوایی پالماخیم خواهد بود.

بایدن در روز دوم سفر خود نشستی را با نخست وزیر رژیم صهیونیستی انجام خواهد داد و در کنفرانس خبری مشترک با وی شرکت خواهد کرد.

سپس بایدن و لاپید در جلسه ویدئویی با حضور نارندرا مودی، نخست وزیر هند و محمد بن زائد آل نهیان، رئیس امارات شرکت خواهند کرد.

دیدار با اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی و همچنین دیدار با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسبق این رژیم از دیگر برنامه‌های رئیس جمهوری آمریکا است.

روز جمعه ۱۵ ژوئیه نیز بایدن برای دیدار با محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به بیت لحم می‌رود و پس از آن با بازگشت به فرودگاه بن گوریون عازم عربستان می‌شود تا روز شنبه ۱۶ ژوئیه در نشست رهبران شورای همکاری خلیج فارس و سه کشور عراق، اردن و مصر در شهر جده شرکت کند.

خبرگزاری مهر را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید 

کد خبر 5533757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
      0 0
      بوی جنگ گسترده به مشام میرسدخصوصا با ایران
    • IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
      0 0
      ملت های خاورمیانه و مقاومت باید بر علیه حضور بایدن در خاورمیانه گو سرسپردگان منطقه ای از جمله صهیونیست های اشغالگر و شورای کاذب همکاری خلیج فارس که سبب ایجاد آشوب و تفرقه در منطقه میگردند راهپیمایی کنند.