۲۰ تیر ۱۴۰۱، ۱۵:۰۱

نماینده مردم گرمی تاکید کرد؛

لزوم جذب به موقع تسهیلات اشتغال‌زا در اردبیل

لزوم جذب به موقع تسهیلات اشتغال‌زا در اردبیل

انگوت-نماینده مردم شهرستان‌های گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل جذب و پرداخت به موقع تسهیلات اشتغال‌زا را مد نظر قرار دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، ولی اسماعیلی ظهر دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان انگوت با تاکید بر لزوم جذب به موقع تسهیلات اشتغال‌زا در اردبیل اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل جذب و پرداخت به موقع تسهیلات اشتغال‌زا را از محل اعتبارات تبصره ۱۸ قانون بودجه و مشاغل خانگی مد نظر قرار دهند.

وی با بیان اینکه کم کاری بانک‌ها قابل قبول نیست، گفت: تحت فشار قرار دادن مردم هنگام دریافت تسهیلات کار درستی نیست که باید روند حضور سرمایه گذار و ارائه تسهیلات اشتغالزایی را در استان تسهیل کنند.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بر لزوم تعیین تکلیف و تسریع در روند اجرای سرمایه گذاری در شهرستان انگوت تاکید کرد و افزود: تعریف پروژه‌های سرمایه گذاری با نگاه اشتغالزایی در منطقه یکی از موضوعات مصوب بود که انتظار داریم به زودی نهایی شود.

اسماعیلی خواستار راه اندازی نمایندگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان انگوت به منظور تسریع و تسهیل ارائه خدمات شد و ادامه داد: پیگیری و اجرای کامل مصوبات شورای اداری استان باید در دستور کار دستگاه‌های اجرایی دخیل قرار گیرد.

بهروز رحیم‌زاده، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل نیز در این جلسه با اشاره به کاهش تعدیل نیروی کار در استان نسبت به سه ماهه اول سال گذشته گفت: طی سال گذشته ۵۸۵۰ شکایت کارگری و کارفرمایی در مراجع حل اختلاف این اداره کل بررسی و منجر به صدور رأی شد.

کد خبر 5535641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha