عضو جبهه مردمی برای آزادسازی فلسطین:

جبهه مقاومت باید در مقابله با پیامدهای سفر بایدن تقویت شود

جبهه مقاومت باید در مقابله با پیامدهای سفر بایدن تقویت شود

ابوعماد رامز مصطفی، نماینده جبهه مردمی برای آزادی فلسطین در لبنان، تاکید کرد که سفر بایدن با هدف تقویت امنیت و موجودیت رژیم صهیونیستی انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه العهد، ابوعماد رامز مصطفی، نماینده جبهه مردمی برای آزادی فلسطین در لبنان تاکید کرد: سفر جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به نفع کشورهای منطقه نیست و این سفر با هدف کنترل منابع و ثروت‌های منطقه و تأمین امنیت رژیم صهیونیستی انجام می‌شود.

ابوعماد تصریح کرد: سفر بایدن به اراضی اشغالی در راستای تقویت امنیت و موجودیت رژیم صهیونیستی خواهد بود که این امر مستلزم شکل گیری ائتلاف‌های جدید در منطقه با مشارکت رژیم اشغالگر قدس است.

نماینده جبهه مردمی برای آزادی فلسطین در لبنان افزود: سفر مستقیم بایدن از رژیم صهیونیستی به عربستان سعودی به این معناست که کشورهایی که با این رژیم روابط عادی سازی برقرار نموده، به طور کامل حریم هوایی خود را نیز به روی این رژیم گشوده اند.

وی با تاکید بر این که سفر بایدن به منطقه مسئله آزاد سازی فلسطین را هدف قرار می‌دهد، افزود: در برابر پیامدهای احتمالی سفر رئیس جمهور آمریکا و نشست ریاض، باید جبهه مقاومت تقویت شود.

ابومصطفی بر این باور است که سفر بایدن، برای مردم منطقه هیچ دستاوردی نخواهد داشت، زیرا هدف اصلی آن تأمین منافع آمریکا و رژیم صهیونیستی است. وی در این باره تاکید کرد: البته با این وجود آمریکا نمی‌تواند امنیت رژیم صهیونیستی را تأمین کند.

وی در پایان افزود: تشکیلات خودگران فلسطین بداند که سفر بایدن به منطقه برای آنها هیچ ثمری نخواهد داشت.

کد خبر 5537306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha