بیانیه علمای مسلمان؛

آنچه از لبنان محافظت می کند، مقاومت در برابر فشارهای خارجی است

آنچه از لبنان محافظت می کند، مقاومت در برابر فشارهای خارجی است

انجمن علمای مسلمان لبنان طی بیانیه ای اعلام کرد که تجربه ثابت کرده است که رژیم صهیونیستی فقط زبان زور می فهمد و آنچه از لبنان محافظت می کند، مقاومت در برابر این رژیم اشغالگر است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه خبری العهد، انجمن علمای مسلمان لبنان، در بیانیه‌ای به مناسبت شانزدهمین سالگرد جنگ ۳۳ روزه، اعلام کرد: تجارب طولانی ثابت کرده است که آنچه از لبنان محافظت وحاکمیت و استقلال آن را تضمین می‌کند، پایداری در برابر تلاش‌ها برای تحمیل دیکته‌های خارجی و تقدم منافع ملی بر دیگر منافع است و این استواری از طریق مثلث ارتش، مردم و جبهه مقاومت محقق می‌شود.

این انجمن افزود: تجربه نیز ثابت کرده است که دشمن صهیونیستی فقط زبان زور را می‌فهمد و می‌خواهد با هماهنگی ایالات متحده آمریکا، برای تأمین منافع خود و تجاوز به لبنان، مرزهای دریایی را تعیین کند.

انجمن علمای مسلمان در ادامه با اشاره به نقش سازنده مقاومت تاکید کرد: اگر مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی نبود، این رژیم عملیات استخراج نفت از میادین لبنان را آغاز می‌کرد اما به لطف اقدامات بازدارنده جبهه مقاومت، این امر محقق نشد.

انجمن مذکور ضمن هشدار به کسانی که با دزدی آرد و فروش آن در بازار سیاه معیشت شهروندان را دچار تنگنا قرار می‌دهند، از دولت خواست که مسئولیت خود را در تعقیب سارقان و انحصارگران، انجام داده و به محاکمه و زندانی کردن آنها بپردازد و جریمه مالی این سارقان کافی نیست.

علمای مسلمان لبنان همچنین از نمایندگان خواست این موضوع سرقت آرد و فروش آن در بازار سیاه را پیگیری کنند و دولت را در مقابل مجلس به خاطر وضع معیشت شهروندان پاسخگو کنند.

انجمن علمای مسلمان خاطرنشان کرد: سفر جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا به منطقه با هدف نزدیک کردن کشورهای عربی و رژیم صهیونیستی و عادی سازی روابط این کشورها با تل آویو و ایجاد ناتوی خاورمیانه است و مردم منطقه باید با این اقدامات مخالفت کنند.

کد خبر 5537896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha