۲۳ تیر ۱۴۰۱، ۹:۲۴

عضو مجمع نمایندگان کرمانشاه:

اتصال خط ریلی کرمانشاه به مرز خسروی از اولویت مطالبات مردمی است

اتصال خط ریلی کرمانشاه به مرز خسروی از اولویت مطالبات مردمی است

کرمانشاه- نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی گفت: اتصال خط ریلی کرمانشاه به مرز خسروی از اولویت مطالبات مردم کرمانشاه است.

حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مردم کرمانشاه در سفر استانی رئیس جمهور مطالبات مهمی از دولت سیزدهم دارند، از این مطالبات می‌توان به اتصال راه‌آهن کرمانشاه به خسروی برای فعال شدن ترانزیت، ساماندهی آزادراه کربلا، طرح آب‌های سردسیری و گرمسیری که اشتغال‌زایی خوبی نیز در پی دارد، اشاره کرد.

وی افزود: از دیگر مطالبات مهم مردم کرمانشاه، افزایش سطح کیفیت و کمیت معیشت مردم، رسیدگی به طرح هادی، اختصاص اعتبارات ویژه به راه‌های روستایی است.

نماینده مردم شهرستان سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: استان کرمانشاه توجه ویژه‌تری نسبت به دیگر استان‌های کشور می‌طلبد چرا که این استان هشت سال در دوران دفاع مقدس آماج حملات دشمن بوده است و امروز بر اساس اعلام سازمان آمار کشور رتبه اول بیکاری در کشور را دارا است.

حسینی‌کیا با اشاره به ظرفیت‌های استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: استان کرمانشاه ظرفیت‌های زیادی در حوزه پتروشیمی دارد و می‌تواند به عنوان قطب پتروشیمی کشور در اشتغال‌زایی نقش مهمی ایفا کند.

وی بیان کرد: پتروپالایشگاه که در شهرستان روانسر مصوب شده، بحث متیل آمین در شهرستان‌های سرپل‌ذهاب، سنقروکلیایی و کنگاور می‌تواند مشکل اشتغال را در استان تا حد زیادی حل کند.

کد خبر 5538048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha