مسؤول موکب مکتب الزهرا در گفتگو با مهر مطرح کرد؛

خدمات موکب مکتب الزهرا(س) در مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر

خدمات موکب مکتب الزهرا(س) در مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر

احسان ماندگاری گفت: موکب مکتب الزهرا (س) در مهمانی ۱۰ کیلومتری عید غدیر با محوریت فعالیت های فرهنگی به مهمانان غدیر در چهار راه ولیعصر خدمات ارائه خواهد داد.

احسان ماندگاری مسؤول موکب مکتب الزهرا (س) در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به برپایی موکب مکتب الزهرا (س) در مسیر پیاده روی مهمانی ۱۰ کیلومتری عید غدیر و اظهار داشت: محور اصلی فعالیت‌های موکب مکتب الزهرا (س) در مسیر پیاده روی مهمانی ۱۰ کیلومتری عید غدیر فرهنگی بوده و به عنوان دومین غرفه در چهار راه ولیعصر (عج) از مهمانان غدیر پذیرایی می‌کند.

ماندگاری از اجرای سرود و مداحی توسط مداحان و گروه سرود برتر کشوری خبر داد و عنوان کرد: گروه سرود نسیم رحمت که اخیراً در سطح کشور رتبه نخست را کسب کرد در موکب مکتب الزهرا (س) به اجرای سرود خواهد پرداخت و همچنین مداحان برتر از جمله سید محمد حسینی، امیرحسین باقری، سعادتی و محمد یاسین عامری زاده به مولودی خوانی می‌پردازند.

مدیر موکب مکتب الزهرا (س) به دیگر برنامه‌های متنوع این موکب اشاره کرد و گفت: برپایی غرفه نقاشی، برگزاری مسابقه قرائت قرآن، غرفه بازی کودکان از دیگر برنامه‌های برنامه ریزی شده خواهد بود. لازم به ذکر است سه نفر شتر برای گرفتن عکس یادگاری خواهیم آورد.

وی افزود: در موکب ما از شرکت کنندگان با شربت و شیرینی پذیرایی می‌شود.

کد خبر 5539599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha