اکرم الکعبی فاش کرد؛

فشار آمریکا بر گروه‌های سیاسی عراق برای انتخاب رئیس جمهور سرسپرده

فشار آمریکا بر گروه‌های سیاسی عراق برای انتخاب رئیس جمهور سرسپرده

دبیرکل جنبش النجباء ضمن هشدار درباره توطئه سازی جدید آمریکا در عراق، تأکید کرد که واشنگتن نیروهای سیاسی عراق را برای انتخاب رؤسای مطیع و سرسپرده تحت فشار قرار می دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جنبش نجباء، دبیرکل این جنبش به دیدار خانواده شهدا رفت و ضمن تقدیر از فداکاری مجاهدان در نبرد علیه تروریسم تکفیری، گروه جنایتکار داعش و سایر سازمان‌های تروریستی را دست‌پرورده آمریکا خواند.

بر اساس این گزارش، «اکرم الکعبی» با اشاره به تعبیر شهید صدر ثانی از آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی که آنها را «سه‌گانه شوم و استکبار جهانی» توصیف کرده بود، خاطرنشان ساخت: بسیاری از جوانان عراقی، پیشگامان و زمینه‌سازان واقعی در مسیر ظهور امام زمان (عج) هستند و همه مجاهدان باید به راه شهدا و خون‌هایی که برای مقابله با پروژه‌های دشمن ریخته‌شده است، پایبند باشند.

وی با تأکید بر اینکه همچنان ردپای آمریکا در عراق مشاهده می‌شود، افزود: نیروهای سیاسی از جانب کاخ‌سفید تحت فشار شدید قرار گرفته‌اند تا رئیس‌جمهوری انتخاب کنند که مجری فرامین آمریکایی‌ها باشد.

دبیرکل نُجَباء با فراخواندن احزاب و فعالان سیاسی به ایستادگی در برابر منطق تحقیر عراق، ادامه داد: شایسته است که نیروهای سیاسی از سلطه آمریکا خارج شده و خط شهدا را دنبال کنند. کشور ما هر روز در معرض یک پروژه جدید آمریکایی قرار می‌گیرد؛ داعش تمام شده و پروژه دیگری در راه است.

الکعبی در پایان، ضمن روشنگری در خصوص ابعاد پروژه جدید دشمن، گفت: فشارهای خارجی و داخلی منحصر به وضعیت عمومی نیست، بلکه بر گروه‌های مقاومت و حشد شعبی نیز متمرکز است تا صدای حق طنین نیفکند و با جبهه باطل مبارزه نشود.

کد خبر 5542155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha