۲۸ تیر ۱۴۰۱، ۱۷:۱۴

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین تاکید کرد؛

پرهیز از اقدامات پراکنده در برگزاری برنامه های ماه محرم و صفر

 پرهیز از اقدامات پراکنده در برگزاری برنامه های ماه محرم و صفر

قزوین – معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: تلاش خواهیم کرد تا همه ظرفیت‌های استان قزوین هماهنگ و متمرکز شده و از اقدامات پراکنده در حوزه ماه محرم و صفر و همچنین اربعین پرهیز شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالحسن کبیری در ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی قزوین که ظهر سه شنبه در دفتر امام جمعه قزوین برگزار شد اظهار کرد: ستاد مرکزی اربعین ۱۴۰۱ امسال با تفاوت خاصی نسبت به سنوات قبل برگزار می‌شود.

وی افزود: متولی ستاد مرکزی اربعین در سال‌های قبل بیشتر حج و زیارت و ستاد عتبات عالیات بودند اما امسال با ابلاغ ریاست جمهوری، وزارت کشور متولی این امر شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین ادامه داد: در استان‌ها شخص استاندار به عنوان رئیس شورای سیاستگذاری اربعین تعیین شده‌اند و پیگیری کار نیز به عهده معاونت سیاسی و امنیتی است.

وی اضافه کرد: جلسات مقدماتی این ستاد در دو ماه گذشته به صورت مرتب برگزار شده و ۱۲ کمیته نیز زیرمجموعه ستاد مرکزی اربعین تشکیل شده است.

کبیری با بیان اینکه هماهنگی همه موکب ها در داخل و خارج از کشور باید با ستاد اربعین باشد، تاکید کرد: برگزاری شعائر ماه محرم و اربعین نیازمند یک هماهنگی بین دستگاهی است تا بتوانیم همه در یک مسیر حرکت کنیم.

وی بیان کرد: تلاش خواهیم کرد تا با هماهنگی و همراهی تمام ظرفیت‌های استان قزوین هماهنگ و متمرکز شود و از اقدامات پراکنده در حوزه ماه محرم و صفر و همچنین اربعین حسینی پرهیز شود.

کد خبر 5542207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha