۲۸ تیر ۱۴۰۱، ۲۰:۴۵

معاون وزیر آموزش و پرورش:

اقدام جهادی برای مدرسه سازی از اهداف مهم دولت در مناطق محروم است

اقدام جهادی برای مدرسه سازی از اهداف مهم دولت در مناطق محروم است

ارومیه - معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی این وزارتخانه گفت: اقدام جهادی برای مدرسه سازی از اهداف مهم دولت در مناطق محروم است.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد محمودزاده عصر سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان خوی افزود: کار جهادی و انقلابی در بحث مدرسه سازی در مناطق محروم و بحث مردمی سازی آموزش و پرورش از محورهای اصلی برنامه دولت فعلی به ویژه در مناطق محروم است.

وی ادامه داد: مشارکت موضوعی است که همواره این وزارتخانه برای دستیابی به اهداف و مأموریت‌های سنگین خود از آن بهره گرفته است.

محمود زاده افزود:: در این راستا این وزارتخانه موضوع مدارس وابسته به خیرین، واقفین، دستگاه‌های دولتی و نهادهای انقلابی را رصد کرده و تفاهم نامه‌هایی نیز در این راستا به امضا رسانده است.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: کار جهادی و انقلابی در بحث مدرسه سازی در مناطق محروم و بحث مردمی سازی آموزش و پرورش از محورهای اصلی برنامه دولت فعلی به ویژه در مناطق محروم است.

وی با بیان اینکه تداوم و استمرار انقلاب اسلامی نیازمند تربیت نیروی انسانی با روحیه جهادی است، گفت: معظم له نیز در بیانیه گام دوم انقلاب تعلیم و تربیت را رکن اصلی تحول سازی و نیروی انسانی را بزرگترین سرمایه کشور می‌داند.

محمود زاده بیان کرد: شهرستان خوی از ظرفیت‌های خوبی در بخش آموزشی و علمی برخوردار است و مسائل تربیتی و علمی به‌شکل مطلوبی در قالب سند تحول در این شهرستان پیگیری می‌شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش برای بررسی روند پیشرفت مدرسه مرحوم «سکینه نمکی» و طرح توسعه این پروژه مشارکتی امروز سه شنبه به خوی سفر کرده است.

کد خبر 5542348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha