۱ مرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۰۴

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی:

گلایه از رها بودن فضای مجازی/نسبت به سلامت فرهنگی حساس باشیم

گلایه از رها بودن فضای مجازی/نسبت به سلامت فرهنگی حساس باشیم

بیرجند-نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با گلایه از رها بودن فضای مجازی گفت: فضای مجازی که در کشور ما رها مانده در کشورهای دیگر دارای ضابطه و قانون است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید علیرضا عبادی ظهر شنبه در شورای فرهنگ عمومی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: مردم خراسان‌جنوبی از نظر فکری و انسانی سالم، از نظر دینی افراد مسلمان و معتقد و از نظر مذهبی علاقمند به اهل بیت (ع) هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه ظرفیت بزرگ مردمی پتانسیلی برای کارهای فرهنگی است، بیان‌کرد: مردم برای برپایی دین ۲۵۰ هزار شهید داده و سختی‌های زیادی متحمل شده‌اند.

عبادی ادامه‌داد: همین فضای مجازی که در کشور ما رها مانده است در کشورهای دیگر دارای ضابطه و قانون است.

وی گفت: همانگونه که در هنگام شیوع کرونا نسبت به حفظ بهداشت عمومی حساسیت ویژه‌ای داریم در حوزه سلامت فرهنگی نیز باید دقت لازم را داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: متأسفانه هر دولتی که سر کار می‌آید یک گونه فرهنگ را ترویج می‌کند و باز دولت بعد از نقطه صفر یک کار فرهنگی دیگر را شروع می‌کند.

عبادی با اشاره به اینکه این روش فرهنگ سازی در جامعه آسیب زیادی به همراه خواهد داشت، بیان‌کرد: برای اجرای طرح‌های فرهنگی باید هیئت‌های اندیشه‌ورز را فعال کنیم.

حجت‌الاسلام احمد رضایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی نیز در این شورا اظهارکرد: در گذشته در شورای فرهنگ عمومی کمیته‌هایی وجود داشت که این کمیته‌ها باید فعال شود.

وی با تأکید بر اینکه جلسات هیئت اندیشه ورز فرهنگی باید به صورت هفتگی برگزار شود، ادامه‌داد: ما حتی بر برگزاری شورای فرهنگ عمومی روستا تأکید داریم چرا که از دل آن نظرات بسیار خوبی استخراج می‌شود.

کد خبر 5544980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha