۱ مرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۱۷

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خبر داد؛

شرکت ۶۰۴هزار دانش‌آموز خوزستانی درطرح «مطالعه دقیق، یادگیری عمیق»

شرکت ۶۰۴هزار دانش‌آموز خوزستانی درطرح «مطالعه دقیق، یادگیری عمیق»

اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اجرای طرح «مطالعه دقیق، یادگیری عمیق» در استان از پوشش پنج هزار مدرسه ابتدایی در استان و مشارکت ۶۰۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی در این طرح خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود حمیدی‌نژاد ظهر امروز شنبه در جمع خبرنگاران به اجرای طرح «مدرسه تابستانه» برای دانش‌آموزان ابتدایی استان خوزستان اشاره کرد و افزود: این طرح در دو قسمت مجزا اجرایی می‌شود؛ قسمت اول شامل «جبران و تثبیت یادگیری» است که با هدف جبران احتمال عقب‌افتادگی تحصیلی دانش‌آموزان در تابستان در حال اجرا است.

وی ادامه داد: قسمت دوم طرح مدرسه تابستانه شامل «مطالعه دقیق، یادگیری عمیق» است که به صورت حضوری برگزار می‌شود، این طرح در بستر شبکه شاد و به صورت غیرحضوری است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان افزود: در این طرح، در طول تابستان کتاب‌های داستان به صورت پی‌دی‌اف یا فایل صوتی برای دانش‌آموزان دوره ابتدایی در شبکه شاد بارگذاری می‌شوند. محتوای این داستان‌ها آموزنده و با هدف اجرای آموزه‌های تربیتی و دینی با تاکید بر مهارت‌های زندگی است.

وی با بیان اینکه طرح مطالعه دقیق، یادگیری عمیق دارای پیش آزمون و پس آزمون است، عنوان کرد: با برگزاری پیش آزمون مشخص می‌شود که دانش‌آموز در چه سطحی قرار دارد و پس آزمون نیز وضعیت و تأثیر اجرای طرح بر دانش‌آموز را تعیین می‌کند.

حمیدی‌نژاد بیان کرد: ۵ هزار مدرسه ابتدایی در سطح خوزستان این طرح را پوشش می‌دهند و ۶۰۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی در این طرح شرکت خواهند کرد و ۵ هزار معلم و نیروی ستادی نیز اجراکنندگان خواهند بود.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: در پایان اجرای طرح مطالعه دقیق، یادگیری عمیق جشنواره‌ای در سطح مدرسه، منطقه، استان و کشور برگزار و برترین معلمان معرفی خواهند شد.

کد خبر 5545041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha