۲ مرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۱۰

در ۴ ماه گذشته انجام شد؛

پاکسازی ۸۷۵ کیلومتر از کانال‌های طرفین کوثر

پاکسازی  ۸۷۵ کیلومتر از کانال‌های طرفین کوثر

کوثر- رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کوثر گفت: ۸۷۵ کیلومتر از کانال‌های طرفین راه اصلی کوثر در ۴ ماه گذشته توسط راهداران پاکسازی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف فریادی بعدازظهر یکشنبه در بازدید از محور اردبیل-سرچم با بیان اینکه حفاظت و صیانت از حریم راه به عنوان سرمایه ملی از اولویت‌های مهم راهداری است، اظهار کرد: ۸۷۵ کیلومتر از کانال‌های طرفین را در ۴ ماهه گذشته توسط راهداران پاکسازی شده است.

وی بیان کرد: مسئولیت نگهداری از ۵۲۰ کیلومتر راه ارتباطی در حوزه استحفاظی بر عهده راهداری شهرستان کوثر است که از این مقدار ۱۹۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی، ۲۰۰ کیلومتر راه آسفالته روستایی و ۱۳۰ کیلومتر نیز راه شوسه و خاکی است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کوثر بیان کرد: در مدت یاد شده راهداران سیستم روشنایی ۱۲ دستگاه از تونل‌ها را در ۶ نقطه به صورت مستمر نگهداری کرده‌اند و همچنین ۸۶۷ عدد تابلو و علائم در محورهای مواصلاتی شهرستان کوثر تعمیر، بازسازی و نصب شده است.

فریادی با اشاره بکارگیری ۴۰۰ تن آسفالت برای لکه گیری محورهای مواصلاتی شهرستان کوثر، ادامه داد: راهداران با هماهنگی پلیس راه و با ایجاد محدودیت ترافیکی در محورهای اردبیل – سرچم و گیوی – آبگرم با استفاده از ۵۷۰ نفر ساعت به صورت دستی با صعود به بالای ترانشه سنگ‌های سست را از ترانشه لق‌گیری کردند.

وی همچنین در ۴ ماهه گذشته از جمع‌آوری ۱۱ عدد از تابلوهای غیر مجاز در محورهای مواصلاتی شهرستان کوثر خبر داد و گفت: راهداران در مدت یاد شده بیش از ۱۰۰ هزار متر مکعب ریزش برداری و سبک سازی ترانشه انجام داده اند.

کد خبر 5546006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha