وئام وهاب:

پیشنهاد سیدحسن نصرالله درباره واردات سوخت ایرانی، تحولی مثبت است

پیشنهاد سیدحسن نصرالله درباره واردات سوخت ایرانی، تحولی مثبت است

وئام وهاب رئیس حزب توحید عربی لبنان از سخنان اخیر سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله در ارتباط با بهره مندی لبنان از سوخت ایرانی استقبال کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه النشره، وئام وهاب رئیس حزب توحید عربی لبنان به سخنان اخیر سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در ارتباط با واردات سوخت از ایران واکنش نشان داد.

وی ضمن استقبال از پیشنهاد دبیرکل حزب الله لبنان، تاکید کرد: پیشنهاد سید حسن نصرالله درباره واردات سوخت از ایران، یک تحول مثبت است که باید در مرحله اجرایی قرار گیرد.

وی افزود: البته کسانی که مخالف چنین اقدامی در زمینه واردات سوخت از ایران هستند، باید بر ملأ شوند.

وهاب تاکید کرد: من مخالفت با این پیشنهاد را خیانت به مردم لبنان و منافع آنها می دانم، چون سوخت وارد شده از عراق به لبنان تا پایان ماه آگوست کفاف می‌دهد، پس باید از سوخت ایرانی استقبال کنیم.

گفتنی است سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان شب گذشته در گفتگو با المیادین تاکید کرد: من آمادگی دارم که سوخت مجانی از ایران برای رفع نیاز نیروگاه‌های تولید برق لبنان فراهم کنم، البته در صورتی که دولت لبنان با این پیشنهاد موافقت کند.

دبیرکل حزب الله لبنان در ادامه ضمن ابراز تأسف شدید، افزود: در لبنان جسارت سیاسی لازم برای اجرای چنین تصمیمی وجود ندارد، چون آنها از تحریم‌های آمریکا علیه خود و خانواده شان هراس دارند.

کد خبر 5547940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha