۵ مرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۱۷

عباسی مطرح کرد؛

توزیع گوشت‌های عاری از بیماری در میادین میوه و تره بار

توزیع گوشت‌های عاری از بیماری در میادین میوه و تره بار

عباسی گفت: ما از گذشته برنامه‌هایی را برای کنترل گوشت‌های قابل عرضه به شهروندان داشته‌ایم، اما به منظور آسایش خاطر شهروندان اقدامات جدی‌تری را در دستور کار داریم.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا عباسی درباره مورد تأیید بودن سلامت گوشت‌های قابل عرضه به شهروندان اظهار کرد: در برخی روزها و ماه‌های سال شاهد هستیم که برخی ویروس‌ها یا بیماری‌ها در بین حیوانات شیوع پیدا می‌کند.

مدیر کنترل کیفیت معاونت بهره‌برداری سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران افزود: در حال حاضر نیز شهروندان در ارتباط‌هایی که با ما داشته‌اند، نگرانی‌هایی مبنی بر مبتلا بودن برخی دام‌ها به تب کنگو دارند.

عباسی بیان کرد: در همین راستا، ما از گذشته برنامه‌هایی را برای کنترل گوشت‌های قابل عرضه به شهروندان داشته‌ایم، اما به منظور آسایش خاطر شهروندان اقدامات جدی‌تری را در دستور کار داریم.

وی بیان کرد: تمامی مواد پروتئینی از جمله انواع گوشت قرمز در حال عرضه در میادین و بازارهای سطح شهر علاوه بر تأمین از مراکز تولید و استحصال معتبر، در پایانه‌های عرضه عمده‌ی سازمان مدیریت میادین توسط دکترهای دامپزشک مورد بازرسی و نظارت مضاعف قرار گرفته، در مشاهده‌ی هر گونه مشکل کیفی و بهداشتی از توزیع و عرضه‌ی آن ممانعت می‌شود.

عباسی ادامه داد: خط قرمز ما سلامت مردم است و در این زمینه هرگونه کوتاهی قابل قبول نیست و اگر تخلفی صورت گیرد، برخورد می‌کنیم.

کد خبر 5548760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha