۶ مرداد ۱۴۰۱، ۲۲:۵۷

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خبر داد؛

تخلیه آب از ۱۰۰ خانه در مناطق سیل‌زده استان اصفهان

تخلیه آب از ۱۰۰ خانه در مناطق سیل‌زده استان اصفهان

اصفهان- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از تخلیه آب از یکصد واحد مسکونی در مناطق سیل زده استان اصفهان تا عصر امروز خبر داد.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: سیل عصر امروز در روستاهای دولت آباد، دره بید و کردعلیا، بخش کرون شهرستان تیران و کرون جاری شد و به سمت روستاهای افجان و قلعه ناظر ادامه یافت.

وی با هشدار به ساکنان این مناطق، افزود: در شهرستان فریدن نیز عصر امروز شاهد وقوع سیل بودیم و در پی آن پل محور دامنه و چادرهای عشایر این شهرستان دچار خسارت شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اینکه خطوط ارتباط تلفن روستاهای لوشاب، حسن رباط موته و شهر لایبید بخش میمه قطع شده شده است، خاطرنشان کرد: محورهای جاده‌ای نائین به اردستان و انارک به چوپانان و محور فرعی حسن رباط به لایبید که به علت سیل مسدود شده بود هم اینک با بر طرف شدن خطر و ایمن سازی محور بازگشایی شد.

شیشه فروش به استقرار ۲۵۰ تیم امدادی در سطح استان اصفهان برای پیشگیری و کنترل سیل اشاره کرد و گفت: امروز آبگرفتگی یکصد منزل مسکونی در مناطق درگیر سیل استان تخلیه و به ۷۵ دستگاه خودرو درجاده‌ها امدادرسانی و ساکنان ۶ روستا در معرض خطر سیل تخلیه شدند.

کد خبر 5549997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha