ائتلاف فتح عراق:

به حمایت از السودانی ادامه می دهیم

به حمایت از السودانی ادامه می دهیم

عضو ائتلاف فتح عراق تاکید کرد که این ائتلاف به حمایت از کاندیداتوری محمد شیاع السودانی برای پست نخست وزیری این کشور ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، «محمد التمیمی» عضو ائتلاف فتح با تاکید بر اینکه این ائتلاف به حمایت از السوادانی برای پست نخست وزیر ادامه خواهد داد، افزود: دولت ملزم به ممانعت از وقوع هرج و مرج و آشوب است.

التمیمی گفت: عراق در مرحله حساسی به سر می‌برد و نیازمند مواضع ملی در حفاظت از کشور و حمایت از تشکیل دولت در اسرع وقت است.

وی با بیان اینکه در زمینه حمایت از السودانی هیچ‌گونه عقب نشینی صورت نخواهد گرفت، عنوان کرد: هیئت هماهنگی شیعی با اجماع و اکثریت آرا السودانی را نامزد پست نخست وزیری کرده است.

این عضو ائتلاف فتح ادامه داد: دولت ملزم به ممانعت از وقوع آشوب و هرج و مرج و حفاظت از دفاتر احزاب سیاسی و نهادهای دولتی است.

التمیمی یادآور شد: البته تظاهرات حق همه است، به شرطی که به حقوق دیگران و پایگاه احزاب سیاسی تعرض نشود.

وی تصریح کرد: همه گروه‌های سیاسی به حساسیت تداوم کار دولت پیشبرد امور و اهمیت تسریع در تشکیل دولت آینده واقف هستند و دولت آینده باید کشور را از بحران‌های متعدد نجات دهد.

گفتنی است حامیان جریان صدر در مخالفت با نامزدی محمد شیاع سودانی برای پست نخست وزیری در عراق و همچنین اعلام مخالفت با انتخاب رئیس جمهور جدید، صبح امروز شنبه وارد منطقه سبز بغداد شدند.

کد خبر 5551379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha