۹ مرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۳۳

فرمانده مرزبانی استان بوشهر خبر داد؛

کشف محموله بزرگ قاچاق در اقدام مشترک مرزبانی بوشهر و پلیس فارس

کشف محموله بزرگ قاچاق در اقدام مشترک مرزبانی بوشهر و پلیس فارس

بوشهر- فرمانده مرزبانی استان بوشهر از کشف ۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در اقدامات اطلاعاتی مشترک مرزبانی بوشهر و پلیس فارس خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ یدالله شرفی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مبارزه با کالای قاچاق را به صورت ویژه در دستور کار داریم و در این راستا از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌شود.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر تاکید کرد: هرگونه اقدام به حمل کالای قاچاق می‌تواند ضربات مهلکی به اقتصاد کشور وارد و تعداد زیادی را نیز از کار بیکار کند بنابراین عزم مرزبانان و پلیس در مبارزه با قاچاق جدی است.

شرفی افزود: مأمورین فرماندهی مرزبانی استان بوشهر با اقدام اطلاعاتی هدفمند، قاچاقچیان که به صورت حرفه‌ای و سازمان یافته مبادرت به انتقال کالای قاچاق توسط خودروهای سنگین در استان‌های جنوبی می‌کردند در اقدام اطلاعاتی و عملیاتی و با تعامل و همکاری پلیس فارس موفق شدند در محور صفاشهر به آباده شناسایی و متوقف کنند.

وی افزود: دو نفر اعضای باند، دو دستگاه لیفتراک به ارزش ۳۰ میلیارد ریال را به قطعات کوچک تقسیم و در کامیون خود به‌صورت ماهرانه‌ای در زیر ضایعات در کانتینر به مقصد تهران در حرکت بود متوقف کنند.

کد خبر 5551938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
      0 0
      سلام و درود
    • IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
      0 0
      سلام و درود