۱۰ مرداد ۱۴۰۱، ۲۲:۳۸

فرمانده انتظامی هرمزگان:

متهمان آدم‌ربایی در هرمزگان دستگیر شدند

متهمان آدم‌ربایی در هرمزگان دستگیر شدند

بندرعباس - فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با تلاش شبانه‌روزی کارآگاهان پلیس آگاهی رودان ۲ متهم آدم ربایی شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار غلامرضا جعفری اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره آدم ربایی فردی به هویت معلوم توسط چهار نفر ناشناس بایکدستگاه خودرو سواری با تهدید اسلحه در یکی از روستاهای تابعه شهرستان رودان، بلافاصله پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و اجرای طرح مهار مشخص شد متهمان پس از انجام آدم ربایی قصد خروج از شهرستان و فرار به یکی از استان‌های مرکزی کشور را دارند که با تلاش بی وقفه و شبانه روزی متهمان در ایست و بازرسی فاریاب این شهرستان حین خروج از حوزه استحفاظی رودان شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند.

سردار جعفری اظهار داشت: با دستگیری آدم ریایان فرد ربوده شده در کمال صحت و سلامت آزاد و به آغوش خانواده بازگشت و متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی و تعیین مجازات به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تاکید بر برخورد جدی و قاطع پلیس با مجرمان ومخلان نظم عمومی، انگیزه متهمان در ارتکاب این جرم را اختلاف مالی و ملکی آدم ربایان با فرد ربوده شده عنوان کرد.

کد خبر 5553556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha