۱۲ مرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۱۴

پس از ۲ سال؛

مجوز جذب دوباره دانشجو در رشته‌های فنی توسط دانشگاه کوثر صادر شد

مجوز جذب دوباره دانشجو در رشته‌های فنی توسط دانشگاه کوثر صادر شد

بجنورد- رئیس دانشگاه کوثر بجنورد با اشاره به عدم جذب دانشجو در رشته فنی طی دو سال اخیر، گفت: وزارت علوم برای سال تحصیلی پیش رو مجوز جذب دانشجو در رشته های فنی و مهندسی را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه کوثر بجنورد، معین مقدسی اظهار داشت: شورای گسترش و برنامه‌ریزی آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای سال تحصیلی پیش‌رو با ایجاد رشته‌های فنی و مهندسی در تنها دانشگاه تک جنسیتی دخترانه شمال شرق کشور موافقت کرد.

رئیس دانشگاه کوثر بجنورد ادامه داد: با وجود مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی مبنی بر حفظ استقلال دانشگاه کوثر و تقویت دانشگاه‌های ویژه خواهران، باز هم اجازه پذیرش دانشجو در رشته‌های فنی و مهندسی در سال ۱۳۹۸ به این دانشگاه داده نشد و پذیرش دانشجو در تمام کد رشته‌های فنی و مهندسی در ۲ سال اخیر صفر شد.

وی افزود: این دانشگاه با اخذ موافقت شورای گسترش آموزش عالی، برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ در تمامی رشته‌های علوم پایه و فنی و مهندسی دانشجو می‌پذیرد.

مقدسی گفت: دانشگاه کوثر اولین دانشگاه جامع خواهران در شمالشرق کشور است که با نرخ رشد بالاتر از میانگین کشوری در سطح دانشگاه‌های منطقه جزو مراکز علمی برتر است.

کد خبر 5555053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha