شیخ نبیل قاووق:

مقاومت منابع نفت و گاز لبنان را از باج خواهی آمریکا رهایی بخشید

مقاومت منابع نفت و گاز لبنان را از باج خواهی آمریکا رهایی بخشید

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان تاکید کرد که مقاومت اسلامی حزب الله لبنان توانست منابع و ثروت‌های نفتی و گازی لبنان را از هرگونه باج خواهی آمریکایی ها، حفظ کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه النشره، شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان در نشستی در شهرک دیرکیفا در جنوب لبنان، تاکید کرد که مقاومت توانست منابع و ثروت‌های نفتی و گازی لبنان را از هرگونه باج خواهی آمریکا مصون نگه دارد.

وی با اشاره به جنایات و تجاوزات رژیم صهیونیستی، افزود: تبرئه طرف‌هایی که دستشان به خون شهدا آلوده است، تأسف آور است و اهانتی به فداکاری شهدا و هزاران اسیر، جانباز و خانواده‌های شهیدان محسوب می‌شود.

شیخ نبیل قاووق تاکید کرد: هر لبنانی که در اراضی اشغالی حضور دارد، تفنگ اسرائیلی به دست گرفته و یونیفرم ارتش رژیم صهیونیستی را به تن کرد، خائن و مزدور است.

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان تاکید کرد: رخدادهای اخیر این مساله را برای ما روشن کرد که برخی سران، مسئولان، احزاب و سیاست‌مداران در تلاش برای خیانت به مقاومت و تبرئه جاسوسان هستند.

وی افزود: مساله ثروت‌های نفتی و گازی برای سال‌های طولانی گرفتار وقت کشی آمریکایی‌ها و البته پایبندی بیروت به شروط رژیم صهیونیستی بود، اما حزب الله لبنان با پهپادهای خود موضوع ثروت‌های نفتی و گازی لبنان را از باج خواهی آمریکایی‌ها رهایی بخشید.

کد خبر 5555147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha